Ik heb een ZOE Q210 en problemen met het connecten van de app aan de auto.
Mij is opgevallen dat bij de instellingen er geen nummer achter de SIM kaart staat. Betekent dat dat er geen SIM kaart in zit?
Er staat wel dat het systeem verbonden is (links op de foto)
Ook contact gehad met Renault klanten service. Die gaven door het volgende te doen:
----------------
De datasharing-procedure werkt als volgt op het R-LINK systeem:
1) Menu → Services → Instellingen → Delen van gegevens →”Ja” kiezen
2) Auto uitzetten, verlaten en afsluiten en 5 minuten wachten
3) 5 keer kort achter elkaar op de home-button drukken van het R-LINK systeem
4) Menu → Systeem → Status en informatie → Netwerkstatus controleren
---------------
Dit heeft echter niets opgelost
ZOE Q210 - SIM kaart?
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 11 jan 2022
- Laatste bezoek: 20 feb 2022 16:04
- Actief als: particulier
ZOE Q210 - SIM kaart?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2716
- Lid geworden op: 12 mei 2014
- Laatste bezoek: 14 dec 2024 21:42
- Actief als: particulier
Re: ZOE Q210 - SIM kaart?
Je kunt proberen zekering F31 los te halen, minuutje wachten en terug te steken.
Klepje links laag bij de bestuurderzijde, twee kolom van links, tweede zekering van onderen. Moet een 10A zekering zijn
Klepje links laag bij de bestuurderzijde, twee kolom van links, tweede zekering van onderen. Moet een 10A zekering zijn
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 11 jan 2022
- Laatste bezoek: 20 feb 2022 16:04
- Actief als: particulier
Re: ZOE Q210 - SIM kaart?
Het was de 2e zekering van onderen. Toen ik die eruit haalde gaf hij een melding dat de SOS hulpdienst niet werkte. Zekering was goed. Bij terugzetten was melding ook weer weg.
Nog steeds geen sim nummer en als ik de app wil starten geeft die aan dat er geen connected services zijn (waarvan de klanten service zegt dat die wel geactiveerd is)
Denk dat ik toch maar even bij de dealer langs ga.
Dank voor de suggestie
Nog steeds geen sim nummer en als ik de app wil starten geeft die aan dat er geen connected services zijn (waarvan de klanten service zegt dat die wel geactiveerd is)
Denk dat ik toch maar even bij de dealer langs ga.
Dank voor de suggestie
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 890 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbiecamping
-
- 1 Reacties
- 294 Weergaves
-
Laatste bericht door Pepone
-
- 2 Reacties
- 603 Weergaves
-
Laatste bericht door KRZ
-
- 1 Reacties
- 702 Weergaves
-
Laatste bericht door klaas04
-
- 7 Reacties
- 5616 Weergaves
-
Laatste bericht door scarface450