Inklapbare buitenspiegels


Topic author
Jolo
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2021 08:37
Actief als: particulier

Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Jolo »

Ik heb een vraag.
Afgelopen maandag is mijn nieuw Renault Captur Hybrid 145 (Intens) geleverd.
Ik ben zeer tevreden over de auto.
Er is helaas wel een standaard optie die er niet op zit, de spiegels zijn namelijk niet elektrisch inklapbaar.
Het knopje wat tussen het verstellen van de linker en rechterspiegel moet zitten is ook niet aanwezig.
De dealer had geen idee hoe dit kan en had ook 2 andere Capturs, waaronder een Initiale Paris binnen gekregen met hetzelfde probleem.
In de software heb ik wel de optie om het uitklappen van de spiegels aan of uit te zetten als ik in de buurt van de auto kom, maar dat werkt natuurlijk niet.

Uiteraard heb ik aangegeven dat ik daar niet blij mee ben en gevraagd of dat alsnog ingebouwd kan worden, maar hij gaf aan dat dit niet kan.
Weet een van jullie of dit alsnog ingebouwd kan worden?
En wat zijn mijn rechten? Er is niet geleverd wat er is afgesproken.
(De inklapbare spiegels zitten al op de meest eenvoudige versie, dus het heeft niks met opties te maken.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 3
Berichten: 3240
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Mathijs »

Dat zou zo maar eens te maken kunnen hebben met renault-zwijgt-over-chips-t33988.html
Auto's worden zonder de opties afgeleverd, en ze kunnen nadien soms niet eens meer achteraf ingebouwd worden wist mijn zwager mij te vertellen (BMW rijder), dan zit je als het ware gewoon met een afgedekt 'gat' in het dashboard :shock:
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Valkenet
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1628
Lid geworden op: 27 nov 2007 19:40

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Valkenet »

Zeker niet mee akkoord gaan en dit par mail bevestigen. In de mail optie en ontvangstbevestiging aanvinken.
Ook aangeven dat je dit in de auto hoorde te zitten en dat je dit ook erin wilt hebben.

Je niet af laten schepen met sorry er is niets aan te doen.

Groet Martin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Brummel
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 167
Lid geworden op: 22 jan 2020 13:33
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Brummel »

Ik neem aan dat je hier van te voren niet over ingelicht bent?
Voor mij zijn elektrisch inklapbare spiegels een must, dus ik zou er zeker niet mee akkoord gaan.

Inderdaad richting dealer zwart op wit kenbaar maken dat je hier niet mee akkoord gaat!
2023 Renault Captur TCe 160 EDC, Iconic, Rouge Flamme/Noir Etoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Jolo
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2021 08:37
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Jolo »

Bedankt voor jullie reacties, het probleem lijkt opgelost.
De dealer heeft het uitgezocht en mailde vandaag dat ze de levering niet af wilden laten hangen van een "knopje" (met chip erin vermoed ik) dat ze niet meer op voorraad hebben en de autos daarom dus al geleverd zijn.

Zodra de voorraad er weer is, komt er een terugroepactie en wordt de knop het alsnog aangebracht.
Alles (motor en software) is verder reeds aanwezig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Valkenet
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1628
Lid geworden op: 27 nov 2007 19:40

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Valkenet »

Mooi opgelost, mailtje goed bewaren dus.

Groet Martin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 3
Berichten: 3240
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Mathijs »

Jolo schreef: 10 nov 2021 20:12 .. niet af wilden laten hangen van een "knopje" (met chip erin vermoed ik)...
Denk dat het aan de buitenkant een knopje is, maar aan de onderkant een compleet printplaatje waar het knopje samen met de andere knopjes opzitten, en inderdaad een chipje om de huidige stand bijvoorbeeld in op te slaan :think:

Maar mooi dat het opgelost is en bedankt voor de info :thumb:
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Brummel
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 167
Lid geworden op: 22 jan 2020 13:33
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Brummel »

Mooi opgelost, maar hadden ze dit niet direct kunnen vertellen bij de aflevering :?:
2023 Renault Captur TCe 160 EDC, Iconic, Rouge Flamme/Noir Etoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

janpeter
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 51
Lid geworden op: 13 jul 2013 12:44
Actief als: particulier
Locatie: Soesterberg

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door janpeter »

Vandaag mijn nieuwe Captur opgehaald. Ook daar ontbreekt het knopje. Maar dealer gaf gelijk al aan dat met een terugroepactie opgelost gaat worden als het knopje (+elektronica) weer beschikbaar is.
Captur E-TECH plug-in hybrid 160 Initiale Paris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 41109

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Verwijderde gebruiker 41109 »

Ik ben nieuw met Renault en heb 24 december mijn Captur in ontvangst mogen nemen. Ook bij mij ontbreekt het knopje van de buitenspiegels.
Ook ontbreken bij mij de handgrepen aan het dak op de achterbank. Tot mijn verbazing meldde de dealer dat dit een optie is die niet aanwezig is bij een Intense uitvoering. Maar klopt dit wel?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

janpeter
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 51
Lid geworden op: 13 jul 2013 12:44
Actief als: particulier
Locatie: Soesterberg

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door janpeter »

Hmmm ... bijzonder. Bij mij ontbreekt juist de handgreep aan de bijrijderskant voorin. Maar achterin zitten ze dan weer wel.
Captur E-TECH plug-in hybrid 160 Initiale Paris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Sjaak H
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 mar 2021 18:39
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Sjaak H »

Ik heb een Intense PHEV van mei 21 en die heeft gewoon handgrepen achterin. Hij komt wel uit Italië dus ik weet niet of dat nog verschil maakt, er zit ook draadloos telefoon opladen in maar dat zit dan in het vakje onder de pook i.p.v. er voor.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 41109

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Verwijderde gebruiker 41109 »

Merkwaardig, ook het opladen ontbreekt in mijn nieuwe auto. Was ook genopte die gekozen kon worden maar ik wel had willen hebben. De vermindert de feestvreugde wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



nvgilst
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 7
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 dec 2021 10:40
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door nvgilst »

Ik heb sinds vandaag een Clio TCe 100 Bi-Fuel GPF Intens, en die heeft ook niet de automatisch inklapbare spiegels. De verkoper bracht het alsof we stiekem van hem bij de eerste beurt (na 1 jaar of na 30.000 km) de inklapbare spiegels krijgen.
Telefoon lijkt ook niet op te laden, maar kan ook aan de S9 liggen.
Handgrepen aan het dak achter ontbreken ook, onhandig, want ik heb juist een hondenkleed besteld wat daaraan vastgemaakt zou moeten worden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



amvih
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 152
Lid geworden op: 12 jan 2018 20:37
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door amvih »

Het lastige is dat die handgrepen nergens omschreven staan, niet in de accessoires lijst in ieder geval.
Ook zit er nogal wat verschil tussen de modellen Intens, Zen RS-line enzv enzv, dus ook daar is het soms moeilijk zoeken wat de één wel heeft en de andere versie niet.
Over dat oplaad vakje voor je mobiel, dat werkt alleen als het mee besteld is als optie of in een modelversie zit, zo niet dan is dat vakje met dat rubber matje zeg maar wel aanwezig maar niet actief. Ik had dit ook bij mijn vorige Clio RS-Line, werd niet standaard meegeleverd, wel als optie aangeboden, maar niet voor gekozen, auto ontvangen en ik dacht even, dat is mooi, toch geplaatst, maar achteraf bleek dus dat het niet was geactiveerd, dit kon ook niet.
Het knopje voor de buitenspiegels begrijp ik is een probleem met de levering van de electronica chip's hiervoor die er dus niet zijn. Zou later als ik het goed begrijp nageplaatst kunnen worden, alleen wanneer is de vraag nog steeds vanwege nog steeds het chip tekort.
Afbeelding
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink versie: 283C37565R (sinds 27-01-2024)
Kaartversie: 2024v1

Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-2024)
Clio V R.S. Line TCE 130 (12-2019 t/m 05-2021)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



nvgilst
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 7
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 dec 2021 10:40
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door nvgilst »

Dank voor je reactie, amvih! Ik blijk zelfs maar 1 handgreep aan plafond bij de bijrijder te hebben, verder nergens. V.w.b. opladen foon heb ik nog een oplaadstekker voor in de aansteker liggen, wellicht kan het daarmee. Voordeel dat het matje niet oplaadt is wel dat je geen gedoe hebt met bankpasjes die te veel aan "straling" krijgen.
Dat chiptekort, 't is wat he, wat het Coronagedoe allemaal als nog meer negatieve bij"vangst" oplevert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 41109

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Verwijderde gebruiker 41109 »

Mijn dealer heeft gemeld dat Renault de handgrepen bij de achterbank heeft geschrapt en niet meer monteert.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Albertti
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 nov 2021 21:32
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Albertti »

Renault captur plugin hybride 160 Paris Initiale besteld op 23 september 2021 werd toen door dealer al vermeld dat door chip probleem bij Renault de 10 inch cluster niet mogelijk was en vervangen zou worden voor de 7 inch zoals deze ook in Arkana aanwezig is, ook de draadloze telefoon oplader ontbreekt als ook de Bose geluidsinstallatie. Bij navraag bij de klantenservice importeur blijkt dat Renault en Bose hun samenwerking hebben verbroken en niet meer zal worden ingebouwd, wel vreemd dat er daardoor geen prijscorrectie is doorgevoerd of voor een alternatief is gekozen.
In december 2021 heeft de dealer mij de info gegeven dat ik er rekening mee moet houden dat de elektrisch inklapbare buitenspiegels door wederom een chiptekort er niet op zal zitten en deze bij een latere terugroep actie er alsnog worden aangesloten maar niet kon zeggen over hoeveel weken/maanden dit zal zijn.
De auto zal ik hopelijk.eind februari 2022 geleverd krijgen
Hoewel ik de Captur een heel mooie auto vindt wel me twijfels over Renault gekregen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 3
Berichten: 3240
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Mathijs »

Albertti schreef: 04 jan 2022 10:00 ...
Hoewel ik de Captur een heel mooie auto vindt wel me twijfels over Renault gekregen.
Niet doen, mijn zwager rijdt BMW, daar gaat het precies zo maar laten ze je rustig met een gat in het dashboard zitten, aldus hem.
Een andere zwager rijdt Audi, die heeft voor de zekerheid maar een jong-gebruikte gekocht in Duitsland, wilde geen risico lopen want ook bij Audi....

Nee, alle merken hebben er last van, en de oplossing van Renault om naderhand nog in te bouwen is helemaal zo gek nog niet, maar de communicatie mag zo te lezen wel een heel stuk beter.
Waar de informatie blijft hangen weet ik niet, is het de verkoper die zich niet ingelezen heeft, de verkoopleider, de betreffende dealer-organisatie of is de importeur wat te karig met informatie, weten zij het zelf wel precies vanuit de fabriek en Renault, het blijft gissen.

Maar goed, het gaat zo te lezen al lang niet meer over "Inklapbare buitenspiegels" alleen.
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 41109

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Verwijderde gebruiker 41109 »

Eventjes nog over die handgrepen. (Het gaat hier eigenlijk over de buitenspiegels). Kreeg zojuist een mail van de dealer dat ze de handgrepen voor de achterbank hebben besteld en alsnog gaan monteren. Dat vind ik dan wel weer netjes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Joewy
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jan 2022 06:51
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Joewy »

Bij mij net hetzelfde.
Ook bij het afhalen van de wagen werd er droogjes meegedeeld dat de spiegels niet inklapten.
Er is mondeling wel beloofd dat deze nog vervangen zouden worden... 🤞

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Albertti
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 nov 2021 21:32
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Albertti »

Ikzelf heb de auto niet gekocht maar als privé lease via ANWB/leaseplan
Voorzover bij mij nu bekend is wordt de Captur plug-in hybride Paris initiale met een 7 inch I.p.v. 10 inch cluster geleverd ook de Bose geluidsinstallatie is er niet in en ook geen draadloze telefoon oplader en nu dus ook geen elektrische inklapbare buitenspiegels. Ondanks deze tekortkomingen doet Renault geen tegemoetkomingen als ook geen hierziende prijs van de auto.
Leaseplan geeft aan er verder niets aan kan doen ook kan ik geen ander type ervoor in de plaats nemen en het maar moet accepteren.
De auto rolt volgens de importeur 30 januari 2022 de fabriek uit. Het is een mooie auto en in de uitvoering die ik besteld hebt “full option” met daarboven op veel accessoires..
Het is een mooie auto verder en ga ervan uit dat hij qua rijden zal bevallen … maar kan wel zeggen de laatste Renault die ik ooit nog besteld hebt.
Zodra de auto geleverd is stuur ik hier mijn ervaringen en bevindingen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kata
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 519
Lid geworden op: 30 apr 2013 19:39
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Kata »

Bij ons op het werk hebben ze sinds het cafetariaplan er is, waarbij je als werknemer een EV voertuig kan leasen, een pak achterstand qua levering en daar bovenop ook wagens met minder opties dan eerst besteld. En dat gaat dan over oa de betere Duitse merken alsook andere zoals Renault.

Het is dus blijkbaar en algemeen fenomeen , maar dat het geen leuke ervaring is begrijp ik best wel. :cry2:
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 41109

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Verwijderde gebruiker 41109 »

Twee en een halve maand na aflevering van mijn auto maar eens nagevraagd bij de dealer hoe het precies zit met de inklapbare buitenspiegels en wanneer deze worden ingebouwd. Het antwoord was kort: nu niet, nooit niet, nimmer niet.
De dealer geeft als reden dat zij de onderdelen hiervoor niet kunnen bestellen omdat een bestelnummer ontbreekt en deze niet in de bestellijst van Renault staan. :fp:
Vervolgens zegt Renault Nederland van niets te weten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Albertti
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 nov 2021 21:32
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Albertti »

zoals eerder beschreven, mijn Renault Captur 2 plug in Hybride is bij de dealer afgeleverd met een 7 inch cluster en zonder elektrisch inklapbare buitenspiegels..
bij de aflevering op 28 februari 2022 had de dealer de 10 inch cluster en de elektrische inklapbare buitenspiegels op de auto gemonteerd.

dealer heeft aangegeven deze besteld te hebben bij Renault en hadden met 2 dagen in huis
dus dan zal uw dealer niet helemaal eerlijk naar u zijn lijkt mij.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MikeJoow
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2022 16:47
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door MikeJoow »

Ik heb ook sinds afgelopen donderdag mijn nieuwe Captur binnen (zakelijk gebruik)
Mij viel ook direct op dat de automatisch inklapbare buitenspiegels niet werkte, eerst dacht ik toch dat deze functie niet op de ZEN zou zitten maar de functie was wel te vinden in het multimedia systeem.
de volgende dag ook gelijk de dealer gebeld en gaf mij aan dat het inderdaad klopt dat de functie er wel op hoort te zitten en zoals eerder vermeld in dit topic dat er een terugroepactie gaat komen.
Wanneer... dat kon die helaas nog niet aangeven. blijft toch wel gek dat een auto afgeleverd wordt die niet compleet is!

Een andere belangrijk punt is wel dat hij aangaf dat toekomstige Renault Captur rijders deze functie niet standaard meer op de ZEN zal zitten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Albertti
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 nov 2021 21:32
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Albertti »

Het is wat met die elektrische inklapbare buitenspiegels..
Zoals eerder aangegeven heeft mijn dealer
Zeeuw&Zeeuw op de Binckhorstlaan in Den Haag deze unit besteld bij het centrale onderdelen magazijn van Renault.
Ik zou denken als zij het kunnen, kunnen anderen het ook.
Nu mijn captur initiale paris is geleverd zoals het hoort te zijn heeft de dealer mijn vertrouwen in hun terug gewonnen..
Met Captur plug in hybride als auto ben ik tot op heden super tevreden over...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MikeJoow
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2022 16:47
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door MikeJoow »

Het is inderdaad wel netjes dat je dealer het nu al wil oplossen.
Denk dat een hoop dealers het nu niet doen omdat ze het dan zelf moeten betalen in eerste instantie en met een terugroepactie alles ''op de grote hoop'' wordt gegooid.

Ik ben echter wel benieuwd.
De ZEN Business, zou dus uitgerust worden met automatische buitenspiegels wat nu niet gedaan is door het chiptekort.
Ik mis echter nog wel meer functies die er volgens mij gewoon standaard op moeten zitten denk aan adaptive cruise control en automatische ruitenwissers.
Dat zit er nu ook bij mij niet op.

Ik kan echter nergens meer het standaard uitrusting pakket van 2021 vinden alleen die van 2022.
Mijn dealer gaf me aan dat er in de 2022 minder standaard uitrusting zit dan in de 2021 versie

Wellicht dat hier nog iemand die info wel heeft?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Koolmees
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 nov 2017 20:37
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Koolmees »

Albertti schreef: 13 mar 2022 08:15 Het is wat met die elektrische inklapbare buitenspiegels..
Zoals eerder aangegeven heeft mijn dealer
Zeeuw&Zeeuw op de Binckhorstlaan in Den Haag deze unit besteld bij het centrale onderdelen magazijn van Renault.
Ik zou denken als zij het kunnen, kunnen anderen het ook.
Nu mijn captur initiale paris is geleverd zoals het hoort te zijn heeft de dealer mijn vertrouwen in hun terug gewonnen..
Met Captur plug in hybride als auto ben ik tot op heden super tevreden over...
Uiteraard heb ik ook ven met Zeeuw&Zeeuw op de Binckhorstlaan gebeld, maar die geven aan toevallig één klant te hebben gehad, die de knopjes uit zijn oude Captur (die hij inruilde) had gehaald.

Het zal gaan om een terugroepaktie, maar geen actieve aktie. Met andere woorden: zelf met enige regelmaat informeren bij de dealer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PedroN
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 609
Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door PedroN »

En??? Is er al een terugroep actie geweest? Als je nu een auto samenstelt op de site dan staat er alleen de handmatig inklapbare spiegels.
Renault Captur TCe 150 EDC GPF Intens (5/2019)
Two-tone Gris Casiopée / Noir Etoilé KNG + GNE & Easy Life Pack
Kaart Europe v1105.v11793

In bestelling:
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145
Noir Etoile
Packs: Full screen, Advanced driving assist en City Premium

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 41109

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Verwijderde gebruiker 41109 »

Bij oplevering eind december 2021 ontbrak bij mijn Captur PHEV o.a. de bediening voor het inklappen van de spiegels. Deze is er ergens in april 2022 door de dealer gemonteerd. Was een klusje van drie keer niks.
Hoewel het een valse start is geweest met mijn Captur (uitvallend multimedia systeem, achteruitrijcamera camera die niet uit wilde, ontbrekende handgrepen achterin, spiegels, moeizaam werkende My Renault app) is het allemaal wel opgelost en rijdt ik al maanden met plezier en volle tevredenheid in mijn Captur!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Koolmees
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 nov 2017 20:37
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Koolmees »

Dat is raar. Mijn dealer zegt, dat die chips er nog steeds niet zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



nvgilst
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 7
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 dec 2021 10:40
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door nvgilst »

Ik heb sinds 30 december 2021 mijn bifuel Clio.
Woensdag 21 september ben ik gebeld dat ik de auto kan komen brengen voor de spiegels. De afspraak staat op 30 september a.s.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Koolmees
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 nov 2017 20:37
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door Koolmees »

Onnodige citaten verwijderd.

Als u reageert op het voorgaande bericht, kunt u hieronder, bij "Snelle reactie" uw bericht schrijven.
Of de knop "Plaats reactie" gebruiken.
Moderator
Mag ik weten welke dealer dit is? Mijn dealer ontkent dat dit al kan. Dan maak ik dus liever een afspraak met een dealer, die dat wel kan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



nvgilst
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 7
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 dec 2021 10:40
Actief als: particulier

Re: Inklapbare buitenspiegels

Bericht door nvgilst »

Dat is Zeeuw & Zeeuw op de Zonweg 60 in Den Haag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht