Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een Renault Zoe E-Tech Electric. Ik ben op zoek naar een goede kabel om de auto op te laden via het normale stroomnet. Dit in verband met een gebrek aan oplaadpalen bij mijn vakantieadres. Ik ben wel op zoek naar echt een goede kwaliteit kabel, mag wel iets kosten. Ik wil daar niet met een lege accu stranden ofzo. Iemand ervaringen, suggesties?
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Ik kaap dit draadje een beetje want misschien gaat het antwoord ook interessant zijn voor de TS?
Kun je elke granny lader gebruiken mits natuurlijk type 2? Ik kan er eentje lenen van een kennis maar dat is een granny charger voor de Polestar 1. Vraag mij nu af of je zomaar elke granny charger die type 2 stekker heeft aan kunt sluiten op een Zoe? Ik heb een R240.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Weet iemand hoe Renault het gebruik van profielen heeft bedoeld? Mijn vrouw en ik rijden in elkaars auto's, en we hebben afwijkende wensen tav vooral lane assist. Ik kan prima 2 profielen aanmaken, maar moet ik dan iedere keer handmatig mijn profiel...
Bij de R5 wordt standaard een mode 3 type 2 laadkabel geleverd. Ik kan nergens de lengte van de kabel ontdekken.
Wie weet hoe lang die kabel is?
Dan waar ik de Wallbox moet plaatsen..
Sinds juli in bezit van een zoe q90 uit 2017. 3 weken terug zouden wij een eigen laadpaal krijgen van het merk energreen. Deze deed het niet, dank zij de info van het forum wisten we dat het waarschijnlijk aan de aarding lag...
Mijn smartphone google Pixel7a laad niet op. Het kleine display geeft wel een aanduiden van opladen maar het gebeurt niet. na 2 uur rijden geeft de telefoon nog minder batterij overschot aan. De draadloze verbinding via bluetooth werkt met de apps...
Nu enkele weken later ben ik nog steeds niet veel wijzer en krijg ik terug heel vaak foutmeldingen.
Gisteren heb ik na 140km gereden te hebben de volgende fout gekregen. Opladen niet mogelijk.