Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
geweest, de rem is even in service strand gezet, weer in rust stand, melding is gereset, alles werkt weer. benieuwd of de melding weg blijft, hij had wel veel foutmeldingen over de aanhaal van de servo motor, die heb ik vervangen dus ga er van uit dat het weer goed is. weer een wijze les.
Hallo,
Mijn scenic II geeft in dashboard controleren parkeerrem aan. Bij parkeren en helling doet alles het prima.
Nu moet de auto naar de apk keuring. Heeft iemand ervaring of dit een afkeur punt is, of wordt alleen werking van de parkeerrem getoetst?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds enkele weken krijg ik de melding controleer parkeerrem.
De parkeerrem gaat nog wel automatisch erop en eraf.
Volgens de dealer moet er een nieuwe remmodule op
Ruim 700 €, iemand bekend met dit probleem?
Bedankt alvast
Bij het automatische inschakelen van de Parkeerrem geeft hij regelmatig de melding “storing remsysteem” daarna de melding “Controleer TPW” gevolgd door “controleer radar”
Iemand enig idee wat de oorzaak is?
Hallo,
Mijn Renault Scenic II 1.6 benzine automaat van 2009, heeft een parkeerrem defect melding op het dashboard. Auto is een tijdje weinig gebruikt en heeft 2 maanden helemaal stil gestaan. Daarna starte de auto wel maar sloeg net niet aan. Na...
Wij rijden al een paar jaar tevreden met onze Megane GT. Geen standaard Megane.Echter is sinds een maand een storing actief in de auto.
Wij zijn bij onze plaatselijke garage geweest, deze konden het probleem niet vinden. (storingscode is...
Ik ben de blije nieuwe eigenaresse van een Laguna 2 echter met een handrem storing. nu wil de garage met mij kijken of het probleem opgelost kan worden met het vervangen van een relais in de elektromotor. Maar welke moet ik bestellen..? Tips?...
Sinds kort ervaar ik een probleempje. Zodra ik de auto geparkeerd en vergrendeld heb dan blijft het lampje bij de automatische parkeerrem (rood) branden en ook het lampje van de deurvergrendeling (rood).