Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij het openen van de achterklep van mijn Megane eTech Techno(11-2023) moet ik regelmatig een stapje naar achteren doen, omdat er waterstraaltjes uit de onderrand komen. Ik neem aan dat het regenwater is. Herkent iemand dit? Ben wel van plan om de...
Goede morgen mede Australliërs,
Omdat ik (nog) geen trekhaak heb en toch fietsel wil meenemen de volgende vraag:
Heeft iemand ervaring met een fietsenrek op de achterklep?
Welke is geschikt (als het überhaupt kan) voor 2 E-fietsen ?
Foto's zijn...
Sinds een jaar heb ik een Renault Megane Scenic 2 uit 2006.
Nu wil ik er een autocamper van maken, waarbij de tent aan de achterklep komt. Deze moet dan open blijven staan, maar dan is de volgende ochtend de accu leeg. Wat kan ik doen dat dit niet...
Het cilinderslot van de Renault Twingo achterklep uit 2007 is defect. Draait door. Weet iemand waar je een vervangend cilinderslot met sleutel kan krijgen?
Ik heb een twingo uit 2006 met centrale deurvergrendeling. Nou werkt de vergrendeling goed maar als de auto op slot is kan ik mijn achterklep gewoon open maken? Ik heb er al een nieuw motortje in want die werkte niet meer maar het...
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar gevoel in flauwe bochten in het stuur van mijn 1999 Twingo. Het lijkt net alsof de bekrachtiging uit gaat en het na een seconde weer doet. De wagen geeft dan ook een knikje naar rechts of links al...