Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Nu ben ik met de derde Skoda Octavia (Ambition business) bezig. De regels zijn aangepast bij het bedrijf (geen diesel meer en minder budget) en daardoor kwam ik helemaal niet meer uit voor een volgende Octavia.
Ik wilde mijn 1500 kg trekkracht behouden en we zijn goed tevreden over onze vorige jaar nieuw gekochte Renault Express (vrouw is ZZP'r) dus kwamen we uit op de Megane, dus even proefrijden en dat beviel heel goed.
Uiteindelijk moet ik bij deze auto wel veel zelf bijbetalen maar ik rijd liever in een fijne auto waar ik me prettig in voel.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik miste in mijn megane estae 2019 een automatische dimmende binnenspiegel. Die heb ik inmiddels op de kop getikt. Om de oude spiegel te verwijderen moet om de de voet van deze 2 plastic kappen worden verwijderd.
Bij deze bied ik mijn tuningbox van Elia aan.
Deze box werkt volgens plug and play en is heel eenvoudig aan te sluiten.
Overigens ook geschikt voor de Talisman 1,6 TCE en de Espace 1,6 TCE.
Beste forumleden.
Sinds een aantal maanden rijden wij met een Captur 140 edc mild hybrid, met 18'' wielen en hij is van 2021. Wij zijn zeer tevreden over deze auto, echter één ding valt mij behoorlijk tegen en dat is het benzineverbruik. Wij rijden...
Wij rijden al een paar jaar tevreden met onze Megane GT. Geen standaard Megane.Echter is sinds een maand een storing actief in de auto.
Wij zijn bij onze plaatselijke garage geweest, deze konden het probleem niet vinden. (storingscode is...