Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Injector1, dank voor je reactie. Gek dat die 38683 bij jou de oplossing was, terwijl het bij mij nog niet werkt.
Maar interessant die versie 30613, ga ik naar vragen. En in ieder geval die helpdesk bellen, want zoals ik al zei de dealer weet het ook niet meer.
Wordt vervolgd.
Vanmorgen de helpdesk gebeld, met dank aan injector1 voor het nummer. Prima geholpen daar en volgens de helpdesk is het zoom probleem opgelost met SW versie 283C30613R. Kwestie van afspraak maken met de dealer, die moet die versie downloaden en dan in je auto zetten. Ik ben benieuwd!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
sinds donderdag in het bezit van een Renault Grand Scenic 2017.
Op de site van R-Link Store vind ik een abonnement terug zijnde TOMTOM TRAFFIC EN COYOTE SERIES EN CONNECTIVITY
(149,00 € )
Is dit het waard om te doen en blijven de kaarten dan...
Je kunt op het bestuurdersdisplay de google navigatie te zien krijgen (de build in, niet de carplay versie). Ook de instructies wanneer af te slaan ed.zie je daar. Ik mis alleen wel de eindtijd of hoe lang de rit nog duurt. Is dat mogelijk om die...
Ik bezig nog geen Renault maar er is een Renault 5 52kWh besteld in de iconic uitvoering. Zoals vele wel voor opvallend kiezen ben ik voor zwart gegaan.
Maar nu mijn vraag, ik zit alvast te kijken naar laadpas apps enz.
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...
Ik rij op de a2 van braband naar utrecht en zit op een 130 stuk ( dus tussen 19:00 en 6:00 ) nu geeft me navigatie en dachboard 50 aan heb er een klacht over gestuurt naar renault nederland.
Ik ben benieuwd wanneer ze dus updaten en easylink
Vandaag ben ik de trotse eigenaar van een nagelnieuwe Captur Alpine Hybrid, mijn vraag is of er in de rij knoppen onder het navigatie scherm verlichting dient te zitten, zonet een stukje in het donker gereden, maar vond dat dus maar een donker...