Display modus gewijzigd in Engineer modus

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Plaats reactie

Topic author
Vinnie-B
Net ingestapt
Net ingestapt
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2023 18:27
Actief als: particulier

Display modus gewijzigd in Engineer modus

Bericht door Vinnie-B »

Helaas heb ik de waarschuwingen gemist mbt het wijzigen van de Display modus. Ik heb deze gewijzigd naar High. Is dit te herstellen en hoe?

Gewijzigd in de Engineers Modus
Megane 4, 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Gebruikersavatar

DennisW72
repeating visitor
repeating visitor
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 dec 2019 12:27
Actief als: particulier

Re: Display modus gewijzigd in Engineer modus

Bericht door DennisW72 »

Ik ben hier op een spaans forum wel wat tegen gekomen

Code: Selecteer alles

 https://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?f=426&p=405371
Heb de pdf die er bij hoort ook gepost, is wel in het spaans heb het met google translate vertaalt moet je wel een eind komen denk ik
Pantalla negra_v2 Rlink.pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

LethalWheat307
Net ingestapt
Net ingestapt
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2023 17:13
Actief als: particulier

Re: Display modus gewijzigd in Engineer modus

Bericht door LethalWheat307 »

ik zit momenteel nog met dit probleem dat ik zwart scherm heb door perongeluk op high te duwen heb al alles geprobeerd via dt4all maar niks lukt ieman…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dit onderwerp heeft nog 2 niet getoonde antwoorden

Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken.
Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.

Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,
zo proberen we het forum gratis te houden.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Google & paswoord dat gewijzigd is geworden.
    door McTes » 09 jul 2025 19:47 » in Algemeen Z.E.
    Reacties: 2
    Weergaves: 687
    Laatste bericht door McTes
    03 jun 2026 18:26
  • Kan auto niet synchroniseren met app, krijg geen code op display
    door Adfur » 27 jun 2025 18:57 » in Renault App
    Reacties: 5
    Weergaves: 1707
    Laatste bericht door Adfur
    02 aug 2025 11:08
  • head-up display
    door Raymon » 12 aug 2025 22:14 » in Austral
    Reacties: 2
    Weergaves: 1025
    Laatste bericht door Raymon
    14 sep 2025 09:13
  • Laadstroom Defect (Modus)
    door Cha » 30 jun 2025 18:42 » in Techniek algemeen
    Reacties: 10
    Weergaves: 1836
    Laatste bericht door Cha
    04 jul 2025 22:20
  • Storingen modus 2005
    door ejhakvoort » 02 jul 2025 19:18 » in Modus
    Reacties: 5
    Weergaves: 1273
    Laatste bericht door ejhakvoort
    10 jul 2025 15:31
  • uit gebrande modus
    door Vertrokken - 45525 » 16 sep 2025 21:09 » in Modus
    Reacties: 3
    Weergaves: 714
    Laatste bericht door Vertrokken - 45525
    17 sep 2025 18:50
  • Software update Modus 2008
    door Scum » 22 jun 2026 18:12 » in Elektrische en elektronische systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 53
    Laatste bericht door Scum
    22 jun 2026 18:12