Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Weet iemand hoe het in zijn werk gaat met de dagrijverlichting (drl)van een talisman estate intense uit 2016 ?
als het onderste gedeelte defect is , klopt het dat de strook in koplamp zelf het ook niet doet ?
zijn links en rechts apart...
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016, waarvan de dagrijverlichting alleen aan de voorkant brandt.
Nu heb ik ergens gelezen, dat de achterlichten, die nu dus niet mee branden, ingeschakeld kunnen worden
via een software update.
Mijn...
Afgelopen zaterdag deed ineens de airco van mijn Renault Laguna 2.0 dci bwjr 2012 het niet meer. Meteen maandag een afspraak gemaakt bij Kwik-Fit voor een servicebeurt reinigen, controleren op lekkage en vullen van de airco. Helaas kreeg ik te horen...
Ik heb hier een vraagje over mijn renault megane 4 gt van 2017 1.6 165dci.
Met chiptunen en de automatische versnellingsbak te flashen blijven we de melding krijgen risico op versnellingsbak schade hoe komt dit eig ? Zijn al maande al probere...
Sinds kort valt mijn renault megane grandtour 1,5 dci , 110 pk uit vooral bij optrekken of gas geven in 2e versnelling , ook bij terugschakelen .
Dus heel kort valt alles uit . Soms hele ritten bijna niks uitval en nu constant....
Afgelopen weken tijdens onze vakantie gestrand met onze Megane IV 1.5 DCI (tellerstand ongeveer 145.000). Motor liep erg onregelmatig en gaf foutmeldingen. Na diagnose bleek dat 1 verstuiver niet goed was en 2 af en toe niet lekker meer meedeed....
Ik zit met een probleempje wat ik morgen weer ga laten uitzoek bij de garage maar wellicht kan ik op voorhand al wat info opdoen omdat ik het niet helemaal vertrouw.
Vandaag heb ik nieuwe ophang rubbers laten plaatsen onder mijn grand...