Zonwering schuif-kanteldak

Gebruikersavatar

Topic author
pimblokland
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mar 2016 10:49
Actief als: particulier

Zonwering schuif-kanteldak

Bericht door pimblokland »

Beste Forum leden. Ik heb al 5 jaar een Koleos 2.0 DCi 4x4 Bose met glazen schuif-kanteldak voor en vast glazen dak achter. Beiden hebben een handbediend zonwerend gordijn- schuifdakje.
De voorste is bij mij al 3 x kapotgegaan. 3 x bij een Renault dealer een nieuwe laten inbouwen á € 500, of meer. Iedere keer was alleen het touwtje (2 aan iedere zijkant) kapot. Iedere keer kapot na 1 jaar en géén garantie.
En nu is het weer kapot. De 4e keer
Ik woon in Spanje en daar zijn de garages van Renault niet geweldig. Wel geweldig duur...

Ik zoek nu het onderdeel (het schuifgordijn) om te bestellen en dan door een lokale garage te laten inbouwen (het hele plafond moet er uit).

Ik kan dit onderdeel nergens vinden. Het moet specifiek voor een Koleos type 2008 zijn. Het schuift van voor naar achter dicht. (In tegenstelling tot de Renault grand scenic met hetzelfde dak, die schuift van achter naar voor dicht. Heb ik ook gehad en nooit problemen).

Heeft iemand een tip hoe ik dit onderdeel (eventueel bij Renault in Frankrijk) kan bestellen.

Alvast mijn dank.
Willem

Renault Koleos 2.0 DCi 150 pk 4x4 2010 (model 2008). Bose uitvoering, automaat, leer etc.
R 16 TX; R 18; R 20; R 30 aut; Renault 25 V6 aut; Renault Laguna 2.0 RTX aut; Renault Grand Scenic 2.0 Dci 150 pk techline automaat); Renault Koleos 2.0DCI privilege, automaat, böse. :clap:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht