Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo
Ik heb een renault megane estate limited 1.3 uit 2020
De kilometerstand is 103000.
Nu hoor ik als ik terug schakel van de 6e versnelling naar de 4e versnelling af en toe een kloppend geluid ik denk achterin.
Ook bij het schakelen van de 4e...
In juli heb ik een Kleinmetall Masterline hondenrek aangeschaft voor onze Berner, echter blijkt deze niet nodig. Nieuwprijs was 220,00 euro. Speciaal voor E-tech's vanaf bouwjaar 2021 tot heden. Factuur is uiteraard aanwezig. Mag weg voor 100,00...
Voor mijn Megane III Estate bose edition uit 2011 ben ik op zoek naar de schroef waarmee de ventilatieschacht onder het handschoenenkastje wordt vastgezet. Dit is het plastic element met gaten waarmee de lucht verdeeld wordt. Deze hoort met zijn...
Goedemiddag mede renaultrijders
Sinds kort ben ik eigenaar van een megane 3 estate (gt line) uit 2012 na jaren met de espace van 2007 te hebben gereden
Met het proefrijden werkten de achterramen prima helaas nu dus niet meer nadat ze de trekhaak...
Goedemiddag
Iemand die mij verder op weg kan helpen? Hoe kabel verder loopt naar de zekeringkast oid?
Heb zowel Links als rechts achter geen stroom op de raammotor
Als ik er zelf stroom opzet werkt het gewoon, stekker los gehad en ziet er schoon...
Hallo
Ik zou graag jullie advies willen waar op moet letten bij de aanschaf van.
Renault megane estate 1.3 tce limited
Automaat uit 2020 met 126000 km op de teller.
Ik heb al wel gevonden dat dit een ex lease auto is.
(Renault megane estate 1.2 uit 2015)Op de terugweg van mijn vakantie in Oostenrijk is mijn auto stil komen te staan. Auto is naar de garage gebracht en uitgelezen. Diagnose klep op 3e cilinder kapot geen compressie motoroliepeil onder minimum motor...