Draadloze oplader
-
JanSt
Topic author - repeating visitor

- Actief als: particulier
Draadloze oplader
Heeft iemand ervaring met of er in een Austral Iconic full hybride, aut versnelling, een draadloze oplader in de midden console gemonteerd kan worden? Wordt nu alleen voor handgeschakeld als accessoire aangeboden.
Renault Austral Iconic E-tech Full Hybrid 200, matrix LED adaptive driving beam koplampen, 4CONTROL advanced, Gris Schiste / Noir Étoilé
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
jogomsk
- Lid - eerste logo binnen

Re: Draadloze oplader
Hoi,
Volgens mijn dealer in België (ik stelde hem dezelfde vraag voor mijn Iconic mild hybride) blijkt dit mogelijk mits een kostprijs van 500-600€ !!!
Hij rijdt zelf met een full hybride en dit was standaard ingebouwd, maar het werkt niet naar behoren. Weggegooid geld dus.
Een klein USB-C kabeltje aan de achterbank ingeplugd werkt altijd (enkel aan achterzijde = laden.) De twee voorste USB aansluitingen zijn geen laadpunten, enkel verbindingen naar audio. (Zo heeft mijn dealer mij uitgelegd)
GR
Volgens mijn dealer in België (ik stelde hem dezelfde vraag voor mijn Iconic mild hybride) blijkt dit mogelijk mits een kostprijs van 500-600€ !!!
Hij rijdt zelf met een full hybride en dit was standaard ingebouwd, maar het werkt niet naar behoren. Weggegooid geld dus.
Een klein USB-C kabeltje aan de achterbank ingeplugd werkt altijd (enkel aan achterzijde = laden.) De twee voorste USB aansluitingen zijn geen laadpunten, enkel verbindingen naar audio. (Zo heeft mijn dealer mij uitgelegd)
GR
Austral Iconic Mild hybride, two tone, afneembare trekhaak, elektrische achterklep, elektrische verwarmbare voorruit
| Hide post links |
-
RenMegane
- Lid

Re: Draadloze oplader
Bij mij wordt de telefoon wel opgeladen op beide voorste USB aansluitingen.
Renault Austral Techno E-Tech Full Hybride 200. Two-tone, elektrische achterklep, elektrische verwarmbare voorruit, pack safety
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 38 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht