Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor wanneer je wat hulp kan gebruiken of wilt aanbieden.
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
Ik heb voor mijn Dacia Duster uit 2022 een ander origineel navigatiesysteem, waar wel draadloze CarPlay opzit. Echter is deze nog gekoppeld aan de donor auto.. dit is vrij makkelijk te verhelpen met een Can Clip adapter, echter heb ik die niet.
Is er iemand in het land die hier bij zou willen assisteren? Tegen vergoeding uiteraard. Voorkeur voor zuid-Holland, maar verder weg is ook prima.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi iedereen. En ja ik ben nieuw, kom van een ander merk, maar ben op zich erg blij met mijn 2014 Captuutje. Ik heb alleen 1 probleem, de FM ontvangst hier in de regio. Die is meer dan om te huilen. En ik begin er dusdanig van te balen dat ik...
Wie weet welke hardware en software ik nodig heb om settings in te kunnen stellen in mijn Laguna Coupe ? Hij is van 2009, ik overweeg een 2013 te kopen hierna. Maar ik zie zoveel verschillende discussies en opties, wat is nu precies goed ???...
Goedendag,
Mijn schoonmoeder heeft een Renault Scenic 2 die nu ineens vaak met een dode accu staat, lampen gaan het spontaan doen, en als ik de auto start (hulpkabels) komen de gekste meldingen op het display, parkeerrem controleren, emissie...
hallo, mijn clio 2022 heeft een melding 'sos controleren' . ik heb de auto laten uitlezen bij renault, geeft fout bij rekeneenheid DTCAE049, DTCAE138F aansluiting telematica eenheid usb en DTCAE0196 interne accustoring.
verder onderzoek bij de...
Ik heb dit onderwerp ook in de rubriek onderdelen aangeboden staan maar toch hier even de melding omdat het alleen om Renault Zoe banden gaat. Vanwege een connectie met een Renault dealer kan ik erg goedkoop aan Michelin e-primacy 195/55/16...
Ik ben sinds dit weekend eigenaar van een grand espace 3.5 v6 uit 2006.
Ik ben blij en bang tegelijk.... 2e dag al wat storingscodes en bij esp melding zelfs vermogenverlies. Na het uit- en aanzetten weet ok. Emissie en inspuiting...