Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Android Auto activeren voor Renault auto's, Nijmegen en omgeving.
Het is mogelijk om uw R-Link1 en R-Link2 systeem te voorzien van Android Auto. U kunt hiervoor bij mij terecht voor 30 euro (R-Link1) en 25 euro (R-Link2). Ook is het bij mij mogelijk om uw R-Link2 software versie 2.2.x (Android Auto activatie NIET mogelijk) te upgraden naar versie 3.3.x (Android Auto activatie WEL mogelijk). Stuur maar een persoonlijk bericht en/of vindt mij op Marktplaats voor meer info (Gebruikersnaam: M.R.C.R.).
bij onze kadjar heb ik toch een andere oplossing gevonden voor het activeren van de google assistent. ik ben er met geluk achter gekomen.
als je android auto is opgestart bel dan vanuit je android auto iemand hoef maar 1 x over te gaan en je google functie werkt dan wel.
dit moet je dan wel telkens doen als je weer in de auto stapt
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Inmiddels android auto laten activeren en het werkt prima in mijn Zoe van 2015
Graag zou ik dit draaloos willen maken.
Iemand ervaring met een wireless android auto dongle of kastje die werkt zonder problemen dan hoor ik dit graag.
Wij hebben een Zoe met een R-Link systeem. Android Auto werkt het niet met de telefoon (Samsung) van mijn vrouw. De telefoon zegt verbonden . De auto laat wel het AA icoontje zien, maar zegt daarna niet verbonden . Iemand een idee hoe dit op te...
Sinds een tijdje rijden we in een kadjar 2016 Böse edition.
Nu zou ik graag CarPlay geactiveerd willen hebben.
Is dit mogelijk? En is er iemand in de regio Twente wie dit kan activeren?
Software 2.2.19.300 zit op onze radio....