Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds kort doen allebei de ramen van de achterportieren het niet meer.
Ik heb alles nagekeken :
De zekeringen zijn goed.
Alle connectors zitten goed vast.
De schakelaar voorin de auto om de ramen te blokeeren doet het en je hoort het relais onder het dashboard tikken bij indrukken.
Het lijkt me stug dat er iets mis is in het electrische deel van een raam want van de ene op de andere dag deden ze het allebei niet meer.
Zit er nog ergens een schakeling waarvan ik het bestaan niet weet waardoor allebei de ramen tegelijkertijd niet meer kunnen werken ?
Graag jullie hulp want ik ben hier echt de weg kwijt !!
Nee er zijn een schakelaars meer.
Ik zou alles nog is goed door meten.
Je kunt het door meten als je een steker van het motortje van 1 van de mechanieken los maakt.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemiddag mede renaultrijders
Sinds kort ben ik eigenaar van een megane 3 estate (gt line) uit 2012 na jaren met de espace van 2007 te hebben gereden
Met het proefrijden werkten de achterramen prima helaas nu dus niet meer nadat ze de trekhaak...
Ik heb een megane Berline uit 2000.
Nou doet de airco het niet. Volgens de garagist komt er geen spanning op de pomp. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Hallo, de lampjes van de bediening ventilatiesysteem doen het af en toe niet
Door op de knop te tikken branden ze weer
Mijn vraag is hoe krijg ik de knop er af en is het met contact spray te verhelpen ?
Bv dank
Graag reactie aub
Dag ! Ik heb een Laguna 3 Coupe GT gekocht van 2009. Ik wist dat bij de bestuurderzijde niets werkt in de deur, de spiegels kan ik niet stellen, de ramen links rechts gaan niet open, het raam aan passagierzijde doet het wel goed als je het daar...
Ik wil achteruitrij sensoren plaatsen in de achterbumper van mijn renault twingo bj 2009.
Hoe kan ik deze bumper demonteren maw hoeveel bevestigingspunten zijn er en waar zitten ze?
Alvast bedankt
Ik krijg een melding elektrische storing gevaar controleer start stop op mijn display. Ik heb een Renault clio bouwjaar 2019. Deze storing heb ik vaker gehad. Mijn accu is vervangen en de aansluiting van de start stop op de accu is ook vervangen. En...
Ik ben op zoek naar de bovenste veerschotels van een twingo uit 2000. Deze zijn bij de leverancier van mijn garage niet leverbaar en ook bij Renault niet. Apk keurmeester van de RDW had er een opmerking over dat ze verregaand verroest waren. Wie kan...