Na een poosje te hebben rondgekeken op het forum en diverse topics te hebben doorgelezen, zit ik nu zelf even met een vraag

Ik rijdt zelf een Renault Scenic III Ph1 1.4 Tce (Bj 2010)
De auto is werkelijk volledig uitgerust, leder, stoelverwarming, noem het maar op.
Nu viel me op dat er een aantal dingen zijn "vergeten" aan te zetten, danwel niet in het optiepakket is meegenomen.
Zoals bijvoorbeeld : Comfort knipperlicht.
Ik heb de DDT4all software reeds gedownload en heb in de Demo mode eens zitten zoeken in de opties van de auto.
Als ik me niet vergis moet ik hiervoor de Scenic III X95 hebben.
Het aan en uitzetten van comfort knipperlicht heb ik reeds gevonden denk ik, maar nu ben ik dus ook op zoek naar de optie voor het aan en uit zetten van de cornering verlichting. Aangezien mijn oude renault clio van 2006 dat destijds ook al gewoon had, en werkte, zou ik verwachten dat deze auto dit ook zou moeten hebben. Mistlichten zitten er gewoon in, dus dat zou het probleem niet moeten zijn

Heeft iemand een idee of het uberhaupt mogelijk is, en zoja, waar ik dit zou moeten zoeken in DDT4all ? (Er zijn zo verschrikkelijk veel ECU opties.... )
Teven even een kleine sub-vraag : Ik wil ook LED inbouwen in de koplampen, maar vraag me af of deze dan een CANbus melding gaat geven....
Met vriendelijke groet,
Chris