Koppelingsellende Espace 4 PHII

Gebruikersavatar

mechanic
Gouden Bahco
Posts in topic: 15
Berichten: 16029
Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
Actief als: particulier
Locatie: Someren

Re: Koppelingsellende Espace 4 PHII

Bericht door mechanic »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Goedendag hé, dat is allemaal niet mals maar gelukkig is het voor nu dan afgelopen met geld strooien.
Zoals bij vrijwel alle modellen uit die tijd is enkel de sporing af te stellen, maar die 6 tientjes zijn beter besteed dan 2 nieuwe banden en alsnog 6 tientjes!

Een rammelend/krakend interieur hou je niet tegen op een gegeven moment zonder flink te schroeven.
Allemaal lang geleden dat ik zoiets los heb gehad, er is veel info te vinden o.a hierover hoe het eea los kan. Dashboard los is best een klus maar redelijk te doen als je weet hoe.

Niemand die zegt dat een espace goedkoop goed te houden is, maar voor nu veel rij plezier!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1445
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Koppelingsellende Espace 4 PHII

Bericht door larsdijkstra 16v »

Goeindag wat een geld…! :doh: Dan moet ie voorlopig zonder al teveel kosten rijden…

Krakende delen kan wel eens opgelost worden met wd40 op de deken, of strookjes rubber oid
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Fendy
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 jul 2022 18:26
Actief als: particulier

Re: Koppelingsellende Espace 4 PHII

Bericht door Fendy »

Inderdaad het is een hoop geld. Ik heb de auto in augustus particulier gekocht. Helaas toch niet zo 'helemaal in orde" als de verkoper zei maar ja, je doet er niets aan want garantie heb je niet. Ik heb zelf ook auto's verkocht via marktplaats maar altijd altijd altijd vermeld ik precies wat er allemaal mis is, groot of klein. En als er wel iets is waar ik iets aan kan doen wil ik altijd helpen ondanks dat ik ook maar een particulier ben.

Maargoed, aankomend weekend eerst maar eens met deze auto naar zijn thuisland ;-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1445
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Koppelingsellende Espace 4 PHII

Bericht door larsdijkstra 16v »

Veel plezier!
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht