Wil jij mij van fotomanipulatie beschuldiging?

Nee toch zeker? ha ha ha
Tja, hangt natuurlijk allemaal af van een hoop factoren. Welk toestel je de foto's neemt, belichting, compressie, auto niet schoon / wel schoon / brand schoon of 'Mooky schoon'... lol
Moet wel zeggen als de zon er goed op schijnt, de auto, bij een aantal kijkhoeken wel degelijk licht(er) 'lijkt' dan deze daadwerkelijk is. Ik meen dat dit effect ontstaat door de gekleurde vernis die is gebruikt (hetzelfde als bij de Flamme Rouge). Natuurlijk hebben de mica vlokken ook een bijdrage doordat deze een deel van het licht van achter de vernis terug reflecteren. Hierdoor krijg je een donkerde en diepere kleur perceptie bij normale lichtomstandigheden. Met fel en direct licht lijkt de lak op te lichten.
Jij hebt dat echt nog nooit gezien bij jou wagen?
Voor wat betreft de tijd die ik erin steek... Tja het is een soort van hobby. En ik ben zwaar autistisch... lol Als ik eenmaal bezig ben dan kan ik geen ding 'half' doen. Geen (padon the pun) 'Franse slag' voor mij.

Trotse bezitter van een Renault Talisman Intense, 110 DCi, Bleu Cosmos, 19" Alizarine velgen, Pack Easy Park Assist, Pack Cruising, R-Link 2 met 8,7" touchscreen en Bose geluidssysteem.