Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Zou het kunnen zijn dat er meestal naar forums gekeken word en gereargeerd op het moment dat er problemen zijn...en dat het daarom vaak een wat vertekend beeld kan geven...Wij zijn in het bezit van een austral esprit iconic alpine full options (behalve 4 control )
2 tone wit met zwart glazen dak ...altijd dacia duster gereden hiervoor, maar de nieuwe duster mag onze caravan niet meer trekken dus toen vonden we deze wel een mooie vervanger..zit ook lekker hoog en ja comfort is 10x beter maar dat mag gezien het prijsverschil ook wel...
De auto is van 2024
Wij heben 5 jaar garantie en 3 jaar onderhoud erbij
Ipv 2 jaar omdat dat op het te financieren gedeelte over 5 jaar maar 3 euro per maand scheelde omdat de rente dan flink lager is. Ik heb hem op een bedrijf staan dus dat pakte ook gunstiger uit.
Wij rijden 10 tot 15 duizend km per jaar ongeveer
En zijn uiterst tevreden net deze auto.
En ja ik lees ook wel is over het te laat reargeren op gaspedaal...en ervaar dat wel als ik er diep op trap maar hoe vaak gebruik je de sport stand en trap je hem tot de bodem in? Ik niet vaak in ieder geval...
Er zijn nog wel wat zaken wat wat beter kan zoals verbinden met een telefoon draadloos...de ene x in 1 x de andere keer suurt dat wat langer...soms hang ik zelf de telefoon aan een usb kabel gewoon omdat dat altijd werkt.
Maar om dan geen austral te willen... elk merk heeft zo z'n "problemen".