@Tim
Hebt U eventueel meer info dan "Met verbeterde stabiliteit & uitgebreide privacy instellingen". Bij mij zijn er geen stabiliteitsproblemen en uitgebreide privacy instellingen lijken me niet echt een toegevoegde waarde.
Het enige probleem dat ik eigenlijk heb sedert begin dit jaar, is bij momenten totaal verkeerde snelheidsbordaanduidingen. 120 km/u in bebouwde kom bvb, maar evengoed 50 km/u op autostrade. Het ligt niet aan het kaartmateriaal, want als ik easylink heropstart komt het terug goed (voor een tijdje), of de volgende keer dat ik op diezelfde plaats rij, is de snelheidsbordaanduiding er wel juist....
@Robbie
Ik hoop maar dat er nog kaartupdates komen voor easylink. De gefacelifte Captur gebruikt bvb geen Easylink meer, maar een Google (Android Automotive) gebaseerd systeem. En de voorbije jaren is er altijd een Easylink kaartupdate geweest in oktober ofwel in november. Maar momenteel nog niets te zien. Ik heb ook de verlenging van 3 jaar gekocht, dus hopen maar dat ze gewoon wat vertraging hebben ...
Rudy