Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi hoi
Ik zou graag mijn achter- ruitenwisser eraf willen halen
Vervangen voor een afdek dop.maar wij waren bij de motor gekomen , en verder komen wij niet.
Zit vast met blinde moer?
Iemand al ervaring mee miss?
Hoor het graag
Twingo 2 2011
Wat is het bouwjaar van de auto?
Als het niet meer (goed) werkt is het wellicht simpeler om de stekker van de motor af te halen? Of is er een andere reden.
Wellicht kun je een foto maken van waar je tegenaan loopt momenteel?
De ruitenwisser arm kan ooit flink vast zitten nadat je het moertje aan de buitenzijde los hebt gehaald. Daar zijn dan trekkertjes voor te krijgen. Pas op dat je niet uitschiet en de ruit breekt, zal niet de eerste zijn.
De motor zit aan de binnenkant of met popnagels (uitboren) of boutje/moertje?
Hoi hoi
Ja heb alles er weer op gedaan
Heb wel foto van de binnenkant bovenop dus niet onderkant waar ik bij kan.
Maar popnagels lijkt het niet op
Bout wel maar dan blinde ? Want moer is nergens
Ruitenwisser arm was eraf
En zit los verder moet die motor los krijgen
Toegevoegd in 13 minuten 29 secondes:
Ok
And if i want to return it
Because its verry much many for to try this out.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...
Hallo,
Ik wil de benzinepomp van mijn Modus 1.4 vervangen.
Die zit ingebouwd in de benzinetank. Inclusief benzinefilter.
Onder de achterbank zit een klepje. Doe je dat open dan heb je zicht op de grote dop van de pomp.
Kan de pomp door dit gat of...
Goedenmiddag
Onze megane 1400 2005.
Heeft nu 72duizend kilometers vanaf plaatsing nieuwe riem gereden en dit jaar de vijfde jaar dat deze riem erop zit.
Ik las in één van de facebookgroepen dat dealers de deurrubbers gratis kunnen vervangen voor betere tegen het windgeruis. Klopt dit? En zorgt het ook daadwerkelijk voor minder geruis?