Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik ben bezig om mijn kachel ventilator te demonteren omdat er heel veel blad in zit,
De ventilator zit aan de bestuurderskant, en bij het weghalen van het interieur filter en huis zie ik em zitten.
Maar dan Hoe krijg ik die ventilator eruit??
Ik zie het even niet.
Moet het van binnenuit boven de pendalen, of via de motorkap?
Kan ernaast zitten maar die zit meen ik toch onder dashboard in de passagiers voetenruimte?
Schroefje los en klein stukje, meen tegen klok in, draaien en kan er zo uit?
Zal straks een foto maken.
Zit toch echt aan de bestuurderskant achter het huis van het interieur filter.
Of hebben we het over een andere fan?
Deze blaast lucht via de roosters het compartiment in. Heb al genoeg blaadjes binnen gekregen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hierbij bied ik mijn trouwe begeleider sinds 2002 te koop aan.
Vraagprijs € 575
Km stand 170.000
Hij rijdt nog prima! Heeft nog APK tot 6 maart 2025.
Natuurlijk heeft hij een aantal gebruikerssporen voor zo een oudje, maar ik heb hem altijd met...
Goeiedag beste Renault liefhebbers,
Mijn schoonouders rijden met een Renault megane II coupé/cabriolet 1.9 dci bj. 2004 waarvan de koelvloeistof verdwijnt tussen het blok , auto is binnen geweest in garage en die wist te vertellen dat de...
Wie kan mij vertellen hoe je het kofferbak slot demonteert van een renault megane 2 cabrio,
Ik zie wel 2 bouten aan de binnen kant in de kofferbak, maar dan is hij nog steeds niet los.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Graag een reactie.
M.v.gr Eddie
Ik ben erg ontevreden met de achteruitrijcamera op mijn Megane e-tech. Slecht zicht, klein beeld en wordt snel vies. Is deze camera te vervangen voor een andere en aan te sluiten op het bestaande systeem?
Helaas is mijn veiligheidsgordel links voor van mijn Senic III uit 2011 afgekeurd.
Ik ben bezig geweest met het demonteren maar loop tegen een paar problemen aan. Tevens heb ik voor een tweedehands gordel gekeken en merk dat deze vaak...
Tijdens de vloeistof controles ontdekte ik haarscheurtjes door uitdroging van de laadluchtslang.
(zie foto’s) van mijn Renault Kadjar 1.2 TCE van 2018.
Heeft iemand ervaring met het vervangen en is dit eenvoudig...