Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Renault blijft zelf dus tegenstrijdige reacties verspreiden.
Mij is door Renault Nederland in ieder geval verteld dat als de V2G/V2H module in de auto zit deze in eerste instantie alleen zal gaan werken met de Mobilize laadpaal en met het Mobilize energiecontract. Aangezien beide nog niet leverbaar zijn in Nederland zal het hele verhaal nog wel even duren.
Daarna is het inderdaad wachten op de overige energieleveranciers.
Om V2G goed te laten werken moeten er nog een hoop hobbels worden genomen.
Wij hebben er van af gezien en 1000 euro korting genomen.
Kreeg vanavond wel een melding van een update van de boordlader...
maarten916 schreef: ↑14 mei 2025 23:20
Kreeg vanavond wel een melding van een update van de boordlader...
Die update hebben wij 2 weken geleden gehad bij de garage. Duurt max. 1 uurtje. Ook al ondervonden wij geen problemen met het laden vóór de update, dan is hij iig weer up-to-date
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij waren er als de kippen bij om een R5 te bestellen, gebruik makend van de R5 Pass.
Zonder de discussie te willen voeren over de toegevoegde waarde van deze pas, is er al iemand die concrete informatie heeft over wanneer zijn auto geleverd gaat...
Zoals de titel aangeeft had ik graag via dit topic te weten gekomen wat zoal het gemiddelde verbruik is bij de Clio E tech - rijders onder ons.
En hoe dit +- tot stand gekomen is én met welke brandstof.
Ik zal zelf de aftrap geven :
400 km gereden...
Kan geen google verbinding krijgen - Hopeloos
Kan ook niet met Reno communiceren.
Apple Carplay soms wel en soms niet, maar niet stabiel. Verdwijnt zodra de deur opent.
Vandaag voor het eerst door de wasstraat met mijn Megane E tech. Knikkende knieën :lol: , In de N stand, automatische ruitenwisser uit en cross-vingers. Geen probleem blijkt achteraf. Een nieuwe elektrische auto was wel spannend want heb eerder...
Goedemorgen, ben ik weer... als ik de Captur in de garage zet begint hij al te piepen en rood ( de camera) te worden als ik nog een 30 cm v.d. muur af sta ?!@
Is dit in te stellen... dat het gaat waarschuwen als ik dichter bij de muur sta?
En hoe...