Zoek naar Scenic of vergelijkbare mpw
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Zoek naar Scenic of vergelijkbare mpw
Hallo allemaal.
Wij willen onze meganes (1x 2000 en 1 x 2002) inruilen voor een Scenic of een vergelijkbare mpv.
3 vragen daarover:
a) Hoe komen we het makkelijkst aan een felrode Scenic vanaf bouwjaar 2004 tot €8500 en max 100.000 km gereden?
b) wat zijn vergelijkbare auto's? (zoek me een slag in de rondte en kom er niet uit) Vergelijkbaar qua ruimte, uitrustig en comfort
c) iemand interesse in de megane(s)? type 2002 heeft net beurt gehad en nieuwe apk / 2 nwe banden
Vast heel erg bedankt.
Groet,
Emile
Wij willen onze meganes (1x 2000 en 1 x 2002) inruilen voor een Scenic of een vergelijkbare mpv.
3 vragen daarover:
a) Hoe komen we het makkelijkst aan een felrode Scenic vanaf bouwjaar 2004 tot €8500 en max 100.000 km gereden?
b) wat zijn vergelijkbare auto's? (zoek me een slag in de rondte en kom er niet uit) Vergelijkbaar qua ruimte, uitrustig en comfort
c) iemand interesse in de megane(s)? type 2002 heeft net beurt gehad en nieuwe apk / 2 nwe banden
Vast heel erg bedankt.
Groet,
Emile
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 10 sep 2013 20:10
- Actief als: particulier
A = Marktplaats en dan uitgebreide zoekoptie's gebruiken.
B = Voer bij zoekoptie's in : MPV
C = Nee
C = Nee

Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 22 mei 2012 22:42
- Contacteer:
-
Had en heb ik opnieuw gedaan. Word ik niet echt wijzer van. Veel teveel info. Vandaar de vraag of dit forum. Thnx anywaywesley015 schreef:A = Marktplaats en dan uitgebreide zoekoptie's gebruiken.
C = Nee
Hide post links |
-
Dank. Ik ga kijken en vergelijkenJTD schreef:De Toyota Corolla Verso is een goed alternatief.
Joris

Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 05 mar 2018 21:32
Zelf was ik bijna voor een Volkswagen Touran gegaan vorig jaar (Duitse degelijkheid
), maar het bleek dat het stuur rechts zat. En daarom zo goedkoop... Maar zeker het overwegen waard.
Succes met het kiezen, de Scenic is een fijne auto (nu m'n tweede)!

Succes met het kiezen, de Scenic is een fijne auto (nu m'n tweede)!
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 23 jul 2017 15:25
rode scenic
Inmiddels heb ik zelf inmiddels mijn 3e Scenic en ze bevallen tot nu toe zeer goed.(nooit geen gekke dingen gehad zoals je wel eens leest over Renault)
Zelf zoek ik altijd via de Renault site op occasions(met topgarantie), iets wat mij zeer goed is bevalt.
Ik moet erbij zeggen dat dan wel in een hogere prijsklasse zoek(2 tot 3 jaar oud)
Persoonlijk zou ik als ik jou was via autotrack of autotrader (uitgebreid)zoeken naar Scenic bij een bedrijf dat min. een Bovag garantie erbij levert en als je het even niet vertrouwd laten keuren door de ANWB.
Succes!!
grt René
Zelf zoek ik altijd via de Renault site op occasions(met topgarantie), iets wat mij zeer goed is bevalt.
Ik moet erbij zeggen dat dan wel in een hogere prijsklasse zoek(2 tot 3 jaar oud)
Persoonlijk zou ik als ik jou was via autotrack of autotrader (uitgebreid)zoeken naar Scenic bij een bedrijf dat min. een Bovag garantie erbij levert en als je het even niet vertrouwd laten keuren door de ANWB.
Succes!!
grt René
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 10 sep 2013 20:10
Re: rode scenic
Dat is inderdaad de beste weg.vink46 schreef:Inmiddels heb ik zelf inmiddels mijn 3e Scenic en ze bevallen tot nu toe zeer goed.(nooit geen gekke dingen gehad zoals je wel eens leest over Renault)
Succes!!
grt René
Maar de eisen die Emile stelt zijn via de Renault site onmogelijk.
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 22 mei 2012 22:42
- Contacteer:
Sterker nog, met al die criteria vind je ook op Autotrack niks. JE zult dan toch een eis moeten laten vallen. In dit geval heb ik gezocht op type, kleur, prijs en heb ik de KM laten schieten:wesley015 schreef: Dat is inderdaad de beste weg.

Joris
Hide post links |
-
Soms heb je even een andere blik nodig om weer met eigen ogen te kunnen zienJTD schreef:Sterker nog, met al die criteria vind je ook op Autotrack niks. JE zult dan toch een eis moeten laten vallen. In dit geval heb ik gezocht op type, kleur, prijs en heb ik de KM laten schieten:wesley015 schreef: Dat is inderdaad de beste weg.
Joris

Dank je.
Emile
Hide post links |
-
- Net ingestapt
Gelukt ?
En mr. Emile, Is het gelukt ? Indien niet heb ik misschien iets voor u...
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-