Fuego jaaroverzicht 2009

Algemene zaken voor de Fuego
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Janbert
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 jul 2007 12:49
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Fuego jaaroverzicht 2009

Bericht door Janbert »

In deze lijst zijn alle in 2009 "nieuw opgedoken" Fuego's (21) weer toegevoegd. Alle gegevens m.b.t. tenaamstelling, APK en WAM zijn de afgelopen 3 dagen geactualiseerd.

Opvallend is dat er nog steeds een hele rij Fuego's in het RDW-register staat, die al jaren niet meer APK-gekeurd zijn en waarvan de laatste tenaamstelling voor 1995 heeft plaatsgevonden. Het gaat hier om 98 stuks, de meeste met een G-kenteken, dus van 1980 en 1981. 2 daarvan zouden zelfs nog verzekerd zijn.
Het is niet erg waarschijnlijk dat deze auto's nog bestaan, al komen er soms onverwachte verrassingen uit boerenschuren ....
Zonder deze 98 zou het aantal RDW-geregistreerde Fuego's in Nederland op 133 uitkomen.

Het goede nieuws zit hem in het aantal APK-gekeurde auto's. Tot en met 2008 leek dat aantal jaarlijks steeds lager te worden, maar op dit moment zijn er 52 met een geldige APK (en waar dus mee gereden wordt) tegen 46 vorig jaar. Een trend-omslag, mogelijk doordat vrijwel alle Fuego's inmiddels belastingvrij zijn.

De lijst is qua opzet vrijwel gelijk aan die van vorig jaar, toegevoegd zijn de WAM-registratie en een overzicht van het aantal verhandelde Fuego's per jaar.
De data in de gele vakjes zijn te wijzigen.

Het overzicht over 2009 kun je hier downloaden:
http://www.megaupload.com/?d=UN48TIK5
(Verificatiecode overnemen en 45 seconden wachten, dan klikken op "normale download")

Groeten,
Janbert.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

spekkie
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 nov 2006 07:30
Actief als: particulier

Bericht door spekkie »

Weer goed werk verricht met deze update. Toch nog 21 erbij dit jaar, vind ik nog verrassend veel, maar er kunnen er nu vast nooit veel meer ontbreken. Heb al een tijd geen onbekende ergens meer gespot.
En eentje is er dit jaar verloren gegaan.
Van de 52 met APK zijn er toch nog 36 origineel NL, en 16 latere import.
En ik had inmiddels ook wel een keer verwacht dat de RDW het bestand opgeschoond zou hebben, en dat van die 98 stuks met een tenaamstelling van voor 1995 vrijwel alle inmiddels niet meer opvraagbaar zouden zijn, wat een nog iets nauwkeuriger aantal dan de 133 nu op zou leveren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Meerten Welleman
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 feb 2006 23:58

Mooi!

Bericht door Meerten Welleman »

Inderdaad een mooi overzicht. Het aantal valt me reuze mee. Alleen zie je bijna geen Fuego's op de weg. ik hoop dat mijn blauwe Fuego weer snel loopt, dan kan ik daar eindelijk weer de weg mee op.

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Groet, Meerten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

corvanloenen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jun 2009 21:54
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Inhoud jaaroverzicht

Bericht door corvanloenen »

Hallo Janbert

Zou je, om het overzicht van alle Fuego's, nog meer kompleet te krijgen, de kleur van mijn Fuego (KH-65-LL) willen wijzigen van grijs naar SEPIA?
Overigens goed werk, die lijst!

gr. Cor van Loenen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Janbert
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 jul 2007 12:49
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Bericht door Janbert »

Hallo Cor,

Bedankt voor je reactie op het jaaroverzicht.
De kleuren in de lijst zijn voor 95 % afkomstig van RDW-gegevens, en waarschijnlijk kent men bij het RDW "sepia" niet als kleur, vrijwel alle sepia Fuego's staan als grijs, bruin of zelfs paars geregistreerd.
Ik heb de kleur van de KH-65-LL gewijzigd in sepia, evenals een aantal andere waarvan ik weet dat ze sepia zijn.

Janbert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

renaultrenault
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 jun 2006 06:52
Actief als: particulier
Locatie: 't Noorden

Bericht door renaultrenault »

Wat zijn de gebruikte bronnen? Alleen de auto's individueel zelf spotten/van forums halen en dan de gegevens checken met RDW.nl?

"Het goede nieuws zit hem in het aantal APK-gekeurde auto's. Tot en met 2008 leek dat aantal jaarlijks steeds lager te worden, maar op dit moment zijn er 52 met een geldige APK (en waar dus mee gereden wordt) tegen 46 vorig jaar."
Nee nee nee... Da's geen goed nieuws - mijn Fuego wordt dan minder exclusief op de weg... :P

"Een trend-omslag, mogelijk doordat vrijwel alle Fuego's inmiddels belastingvrij zijn."
Potver3... Die van mij is pas in september belastingvrij... :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht