Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
mijn stuurhuis is zo lek als een mantje, wie weet waar ik een revisieset kan krijgen voor dit euvel.
of weet iemand of deze stuurhuis ook in andere renault heeft gezeten.
mijn lokale sloop heeft wel stuurhuis uit een renault 21 liggen type B348273
Ik meen dat het sub-frame van een Fuego is. Wellicht dat dat stuurhuis erop past. Zoek naar ee nnummer op je stuurhuis.
De eerste Espace was nl. een samengeraapt zootje van Renault's. En het sub-frame was te licht vandaar dat er indertijd ee nterugroep is geweest om het met een aantal laspunten te versterken. SUC6
Voor het onderstel zijn ook veel delen van een 25 gebruikt.
In het interieur kom je veel delen van een 11 tegen.
Ik denk eerder dat het stuurhuis van een 18, Fuego of 25 is gebruikt daar de 21 later is geïntroduceerd als de Espace.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
hier even nog wat nr. van de auto (2000 GTS stond TSE) VF8J112050R243389
in de auto stond ook nog een nr. T022391
ik hoop dat je hier wel iets van terug vind in de data base.
in de r20 zit een ander stuurhuis voor zover ik weet, er komen in de r20 trouwens 2 types voor die niet uitwisselbaar zijn of je moet alles ombouwen. Daarbij komt dat deze beide niet meer leverbaar zijn en alleen te reviseren in opdracht voor een mijn inziens veelal belachelijke prijs. er is maar 1 bedrijf in nl die een redelijke prijs vraagt voor zover ik weet.
Het stuurhuis van de Fuego/r18 is ook anders en onder de fuego zit trouwens geen subframe zoals in een andere post wordt beweert.
Je zou ERA benelux kunnen informeren of ze nog een ruil stuurhuis hebben(is wel duur!) en anders zou ik hem laten reviseren, ik zal even zoeken hoe dat goedkopere adres heet.
Voor mijn r20 heb ik hem rechtstreeks laten reviseren in het buitenland voor een scherpe prijs.
Revisie setjes zijn niet leverbaar hebben ze mij verteld.
het door jou genoemde nummer is overigens van een onbekrachtigd r21 stuurhuis.
fijn dat er nr te voorschijn komen echter heb ik nog steeds geen hit op google.
maar ik zie SGA299L nr. te voorschijn komen is dit ook een espace nr.
laat het me weten.
Het stuurhuis is gelijk aan het stuurhuis welke op een Renault 18 is gebruikt!
Bij Lizarte kom ik aan het volgende nummer 01.70.6000. (www.lizarte.com)
In Nederland te verkrijgen via Autrans. (www.autrans.nl)
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
hij lekt nog maar heeft even tijdelijk een luier van me dochter om .
ik ben een 2cv apk klaar aan het maken an ga dan het stuurhuis eraf halen.
ben benieuwd wat ik tegen ga komen.
de oliedruksensor lekt door de stekker heen, moet maar een andere op.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.
Ik ben op zoek naar de bovenste veerschotels van een twingo uit 2000. Deze zijn bij de leverancier van mijn garage niet leverbaar en ook bij Renault niet. Apk keurmeester van de RDW had er een opmerking over dat ze verregaand verroest waren. Wie kan...
Ook een Renault Austral voor 2000 km terug olie ververst tussen minimum en maximum, staat nu al 1cm boven pijl.
Ben naar de dealer geweest ,en zou bij Renault informeren wat er aan te doen is..
Het kan toch niet zo zijn.dat je iedere 2000 km olie...
Een vriend van mij heeft een Twingo van de eerste generatie uit 2000 met een 1.2 motor. De motor heeft geen compressie meer op twee cilinders en zal vervangen moeten worden (hij heeft 350.000 gelopen dus revisie lijkt me niet meer de moeite)....
Ik heb een megane Berline uit 2000.
Nou doet de airco het niet. Volgens de garagist komt er geen spanning op de pomp. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Het gaat om een Renault espace uit 2005 2.0T 16V met een automatische transmissie.
Tijdens het schakelen tussen P, R, N, D verdwijnt af en toe de stand op het display. De auto lijkt dan nog wel de schakelen wel erg schokkerig. Bij het...