Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Als nieuwe eigenaar van een 3.5V6 Espace Initiale heb ik ook meteen een vraag. Ik zoek een honderek om ons monster achterin te houden. Ik gebruik een 2-3-0 configuratie qua stoelen en zou graag van jullie willen vernemen welk hondenrek jullie gebruiken/aanraden. Alvast bedankt!
Ik heb een origineel renault bagagerek gekocht. Kost ongeveer 150,- euro. Paar gaatjes boren in het plastic en boven zit ie vast met een beugel. Goed zelf te doen. Je kunt het afdekzeil dan niet meer gebruiken. Maar die gebruikte ik toch al niet. Zonder kun je namelijk zo een kinderwagen er in zetten.
Bij mij moet er ook een kinderwagen in dus het afdekzeil zal ik ook niet gaan gebruiken Heb je toevallig een foto van het geheel? Zo niet, ook geen probleem.
Heb even op internet gezocht, maar kon geen foto vinden. Ook niet bij Renault zelf. Zal morgen een foto maken en hier posten. Ik heb zelf 3 kids op de achterbank zitten dus vind zo'n rek echt geen overbodige luxe. Met vakantie kan ik nu de hele kofferruimte vullen en zeker weten dat mijn kids tijdens een noodstop niet bedolven worden onder de bagage. Ik had drie lagen van vouwkratjes in de kofferruimte en daarbovenop het beddegoed. Ik heb via marktplaatst ook een originele dakkoffer (510 liter) gekocht en daar past de kinderwagen in met nog een hele boel losse spullen. Zijn in mei naar Italie geweest met drie kleine kids. Super reis/gezins auto!
Moest bij je verhaal denken aan het regeltje: "Ik ga op vakantie en ik neem mee.....". Ik heb pas één kleine (of eigenlijk pas in Augustus/September) dus zal hopelijk niet zo heel veel hoeven mee te nemen. Maar ja, dat weet je toch nooit. Hoofdreden dat we een hondenrek nodig hebben.... is dat we een hond hebben en die hoeft zich niet met de te volgen route gaan bemoeien.... Zou hij graag willen maar lijkt mij niet verstandig
ha ha jij denkt dat je niet veel nodig zal hebben voor zo'n kleintje, ik wens je veel succes en hoop dat je nog eens laat horen hoeveel het wel geweest is.
uit ervaring weet ik dat je alles wel wil meenemen om de vakantie van je kleintje zo aangenaam mogelijk te maken.
(als de kleine vakantie heeft heb jij het ook)
en denk nou niet dat je het meeste alleen op vakantie nodig hebt, zelfs een nachtje ergens blijven slapen of een weekendje weg, dan heb je net zoveel bij je als op zomervakantie.
1 troost naarmate ze ouder worden hebben ze steeds minder speelgoed nodig op vakantie, en (ik heb er ook een van bijna 16) die wil alleen maar weten of hij zijn telefoon en mp3 speler op kan laden.
wat betreft de condensor die kost tussen de 160 en 200 euro op hbase.
succes met inpakken!
Laat mij toch even in de waan dat ik niet zo gek veel hoef mee te nemen
Maar zonder gekheid, ik doelde meer op het feit dat je voor 1 kind meestal minder hoeft mee te nemen dan drie kinderen. Daar tegenover staat dan wel weer dat we een hond hebben en dat je daar ook het nodige voor moet meenemen (en dan nog even los van de hond zelf... die ook een mooi ruim plekje wil)
Mare.... Condensor? Verkeerd woord of verkeerd topic
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Om te voorkomen dat iedereen maar gaat laden aan mijn stopcontact buiten heb ik er een schakeling tussen gezet die meet hoeveel de Captur gebruikt tijdens het laden, zo'n 22000W.
Als ik de auto laad, en hij is vol, dan komt er een pop-up van de...
Ik heb een vraag over de 1,2 tce motor in een Modus.
Het is bekend dat de Tce motoren problemen hebben.
Nu ben ik in de markt voor een andere Modus en een Renault expert(?) gaf aan dat de D4F H7 1.2 in feite de oude 1.2 16v is met een turbo.
En niet...
Al sinds het begin heb ik de Austral helaas niet echt een geweldige auto gevonden. Grote en kleine kritiekpunten welke op dit forum veelvuldig langs zijn gekomen. Een aantal wil ik wel benoemen:
- De traktor *zucht*
- Het vreemde verbruik... des te...
Mijn vraag luid als volgt. Ik heb een Renault Dauphine uit Frankrijk. Nu kreeg ik bij RDW te horen dat er ergens in de auto een ingeslagen chassisnummer (VIN) moet te vinden zijn. Er zit wel een soort ruit in met daar op het...