Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren
Hij slaat nu wel goed aan, maar vind dat ie nog steeds hikkend afslaat: wat kan dat zijn? Trapte m net een paar keer hoog in de toeren in zn vrij en toen sloeg ie mooi af.
Iets anders: als ik 100 rijd lijkt t also het toerental langzaam een ietsje varieert heel de tijd, zo'n zanikend geluid. wat kan dat zijn?
Groet,
Hmm da's raar als het goed is komen er geen vonkjes meer en geen benzine meer omdat de injectoren niet meer aangestuurd worden. Naploffen zou kunnen veroorzaakt worden door gloeiende koolresten maar dat was meer iets vroeger. Het kan zijn dat er te warme bougies ingezet zijn. Maar... waar komt de brandstof dan vandaan? Je hebt toch geen turbo die olie lekt in de inlaat?
Groet'n
PS zanikend geluid komt waarsch uit de bak. Meestal een differentieel maar wellicht ook gewoon van de zes. Bij mij is de twee ietwat jankerig...
Dank je geert. Hij heeft natuurlijk wel hard zitten pingelen toen de benzine pomp kapot was: dan klopt ie idd wat in de cylinder zit terug de uitlaat in: er zou was olie/benzine in de inlaat zijn " gekotst" ? er zijn nieuwe bougies ingezet. geen turbo nee. gewoon 2 l 16v. zag trouwens wel dat de aandrijfas een keer is vervangen.. hij loopt veel zuiniger nu zeker bij 120 en harder.
groet
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik wordt al een tijdje helemaal gek, ik ben namelijk na wat gesleutel de fitting die normaal tussen de turbo en de olieleiding zit kwijtgeraakt en kan deze niet meer terugvinden.
Waarschijnlijk ligt die ergens in het chassis maar ik zie hem...
Zodra als de motor warm word, stopt deze ineens, en startbewijs weer.
Bobine, Kleppendeksel ( I.v.m. verstopte Carter ontluchting ) vervangen
Pulsgever vervangen, loopt bij normaal weer prima.
Zodra de...
Renault Scenic uit 2011 met CVT automaat. Kilometerstand 250.000 km. Bak olie is 8 jaar geleden ververst bij 142.000 km, omdat de slang eraf was gesprongen.
8 jaar lang geen problemen gehad, totdat ik kort geleden de caravan erachter hing en een...
ik heb de distributie vervangen bij mijn renault espace type 4 2.0 turbo bouwjaar 2003. Hierbij heb ik de liniaal gebruikt om de nokkenas op tijd te zetten. De krukas dacht ik vast te hebben gezet maar de kleine pin gebruikt en dus...
Renault Kangoo I 1.2 16V 2005, D4F730 (facelift versie)
Mijn homokineet aan de wielzijde links voor tikt. Ik wil deze vervangen, maar als ik op verschillende onderdelen websites kijk is het mij niet duidelijk welke ik moet hebben. De verwarring zit...