Geïnteresseerd in de Renault 17..

met betrekking tot het R15/R17 gedeelte
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Oscar
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 feb 2005 16:29
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Geïnteresseerd in de Renault 17..

Bericht door Oscar »

Dag beste R17 liefhebbers,

Ik ben nieuw op dit forum, maar ben al een tijdje geïnteresseerd in de R17. Ik ben momenteel nog een arme student die met enige moeite wel al een paar jaar een R4 op de weg kan houden. Toch vind ik de R17 découvrable, en dan vooral die van de eerste serie (met stoer dashboard en mooiere gril) heel erg gaaf.
Daarom zou ik graag wat willen gaan sparen om over een jaar of zo ook zo'n bolide te mogen bezitten.
Maar....
Wat voor problemen kan ik dan allemaal gaan tegenkomen? En waar zit die roest dan vooral? Wat voor kosten komen er zoal kijken als je een R17 rijdt? Ennuh, wat weten jullie eigenlijk van de Renault 17's die op dit moment in Nederland te koop staan?
R17 TL coupe te koop

en de TS en de TL automaat die je tegenkomt als je op http://www.marktplaats.nl zoekt onder auto's, oldtimers, renault?

Of kun je, als je een betaalbare R17 in goede staat wil hebben, beter een ritje naar Frankrijk maken?

Groeten van Oscar


edit admin : even de url voor je gefixt, zat een klein foutje in de syntax.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 3
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Bericht door renault15.17 »

Hoi Oscar,