Ik weet niet of die op dat moment op gas of benzine liep.
Het lampje van de gasschakelaar brandde niet, terwijl die normaal rood brandt wanneer die op benzine staat en groen wanneer die op gas staat. (het is zo'n puls-schakelaar, geen tuimelschakelaar)
Zit er enorm van te balen.
Kan weliswaar de auto repareren, op de beun methode kost dat amper 50 euro, maar er is geen zekerheid hoe lang de motor het dan uit gaat houden.
Doe ik het echt goed, dan moet ik ook de kop laten vlakken, en dat is het moment dat de euro-teller harder gaat lopen, en komt het kosten plaatje al gauw richting de 300 euro.
Alleen komt daar nog bij dat de remmen het nog steeds niet doen, de versnellingsbaksteun los zit (of afgebroken, weet ik niet, nog niet onder de auto gekeken), de snelheidsmeter kabel gebroken is, de motorkap steun doorgeroest is, de banden aan de marge zijn, de uitlaat lekker dan lek is, en.... (vast nog wel wat meer zaken)
Al die kleinigheden bij elkaar maken het gewoon een vrij dure wagen, weet ook niet wat ze nog bij de apk gaan vinden wat hersteld moet worden.
Op dit moment is er al rond de 250 euro besteed aan de auto, en ik gok dat (wanneer ik voor de goede reparatie methode kies en alle andere defecten/onderdelen oplos) er nog eens zo'n 500 euro bijkomt.
Brengt de teller op 750 euro, en dan komt de apk gok (hoe zijn de schokdempers, de draagarmen, etc.)
Tsja...wat is dan wijsheid....ik weet het niet hoor.
Voor een TXI of V6 zou ik het denk ik nog wel doen, maar voor een TX in relatie tot de marktplaats prijzen voor een 'goede' wagen met APK.....