Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
sinds gister in het bezit van een Grand Espace 2004
Er lag een plasje heldere vloeistof onder de auto vanochtend .... Ongeveer ter hoogte van de rechter voorzetel . Bij nadere inspectie blijkt de vloeistof uit een klepje te komen aldaar .
Weet iemand waar dit voor dient ?
sized_Afbeelding 082.JPG
sized_Afbeelding 083.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds enige tijd komt het regelmatig voor dat het klepje van de laadaansluiting van mijn Captur plug-in hybrid
bij een ontgrendelde auto niet open wil. Ik kan ik hem pas openen na een paar keer de auto handmatig met de keycard volledig te hebben...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
ik wil de cilinderkop in/uitbouwen. Iemand hier ervaring mee? moet het motorblok uitgebouwd worden? graag mij van tips voorzien of een goede werkplaatshandboek indien mogelijk.
Hoor graag van iemand
Beste ik heb net mijn auto uitgelezen en ik kreeg de melding van een nokkenassensor maar de vraag is waar vind ik deze want ik heb de 2 bovenste al vervangen en de fout blijft er op komen ?
Van mijn Zoe uit R90 Intens 41 kWh uit 2019 met 105000km is de electromotor kapot gegaan. Ik heb contact gehad met de renault dealer en de importeur, waar het het aantal km en leeftijd vd auto valt het buiten garantie of coulance....