Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
In Amsterdam heb je Ganzeboom kijk maar eens op internet. SUC6Kwaliteit motoren Espace IV 3.0 dCi??
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 07 sep 2011 21:14
- Actief als: particulier
Re: Kwaliteit motoren Espace IV 3.0 dCi??
Hoi, ik rij sinds 1 jaar een 3.0dCi, inmiddels ruim 2,5 ton op de klok. Tot op heden geen problemen gehad met de motor, alleen toen ik 'm net gekocht had (zonder garantie uiteraard) de melding "inspuitsysteem defect". Even langs de dealer de EGR laten reinigen en sindsdien geen enkel probleem meer. Mijn vorige Espace had een 2.2dCi, 2 jaar in gereden (ca. 30.000km / jaar) en ook hier geen problemen mee. Alleen heb ik dus met die vorige Espace de ervaring opgedaan van de EGR klep. Al met al ben ik persoonlijk erg tevreden over deze motoren, maar misschien heb ik gewoon geluk tot nog toe?!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 6
- Laatste bezoek: 14 jul 2025 11:02
Hallo,
We zijn heel erg eigenwijs en na alle ellende met onze vorige Espace IV hebben we toch weer besloten om een Espace IV te kopen.
We gaan hem aankomende zaterdag ophalen in Frankrijk het is een Grand Espace IV 3.0 dCi van 2003 met 151.000km op de teller.
Full options hoop dat wij met deze meer plezier zullen hebben dan de vorige Espace IV 1.9 dCi
.
We zijn heel erg eigenwijs en na alle ellende met onze vorige Espace IV hebben we toch weer besloten om een Espace IV te kopen.
We gaan hem aankomende zaterdag ophalen in Frankrijk het is een Grand Espace IV 3.0 dCi van 2003 met 151.000km op de teller.
Full options hoop dat wij met deze meer plezier zullen hebben dan de vorige Espace IV 1.9 dCi

Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 08 jul 2012 23:21
Respect. Jij durft. Moge er veel probleemloze kilometers onder je wielen doorglijden !Hochi-Rocku schreef:Hallo,
Full options hoop dat wij met deze meer plezier zullen hebben dan de vorige Espace IV 1.9 dCi.