Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Renault Grand scenic uit 2015.
En rij alweer een paar jaar met veel plezier in deze auto, tot dat ik onlangs een melding kreeg start/stop controleren.
Na wat zoeken op internet kon dat goed aan mijn accu liggen. Dus...
Kan geen google verbinding krijgen - Hopeloos
Kan ook niet met Reno communiceren.
Apple Carplay soms wel en soms niet, maar niet stabiel. Verdwijnt zodra de deur opent.
Beste forumleden,
Wie weet de oplossing?
Trafic start pas na 12 seconden achtereen starten.
De brandstof leiding van de tank naar het filter is al vernieuwd.
Bij koud weer start hij beter. ongeveer 8 seconden starten.
Trafic t29 l2/h2 2.0 dci 66kw...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben in het bezit van ene Captur uit 2020 met een 7-traps EDC automaat. Nu hebben we dit jaar een caravan gekocht. We zijn ermee op vakantie geweest en op de terugweg toen we vlakbij huis waren verscheen een melding: STOP, risico op...
k heb een Renault Mégane 3 uit 2012 en merkte onlangs dat het rechter achterlicht op mijn kofferdeksel niet meer werkt. Na inspectie bleek dat de metalen contactpunten in de lamphouder door corrosie beschadigd zijn en zijn afgebroken, zowel voor het...