Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb de mijne gekocht bij DIL electronica te Rotterdam, voor € 11.25 per twee stuks van het merk Velleman.
Een zeer fraai resultaat. Echter was ik bij een automaterialen zaak, die doodleuk € 9.50 per stuk vroeg
Punt van aandacht is dat ze + en - gevoelig zijn. Dus wanneer ze het niet doen, even omdraaien in de socket
100_0737_2.JPG
Oja, en insteeklampjes voor het dashboard gewoon in de rommelbakken van Cranenbroek
100_0741_2.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Klopt, die dingen kun je ook prima op ebay kopen in duitsland, veel goedkoper.
Ik had ze ook in de Scenic maar vond het licht toch wel erg kil en koud, heb nu de gloeilampjes er weer in, is toch gezelliger
Northwestern schreef:Ik kan ze krijgen voor 3 euro per twee. En 5 euro met 12 leds. In nederland wordt je altijd een beetje getild als je iets met leds koopt
Heb je mogelijk een linkje voor de geïnteresseerden?
Het gebruik van Renaultforum is en blijft gratis.
Jammer genoeg kost het wel geld om te blijven doen wat wij nu doen.
Geld uitgespaard?
Overweeg dan steun aan ons met een donatie via paypal naar donatie@renaultforum.nl
Dan halen wij als dank de reclame voor je weg van het forum
Kentekenverlichting mag alleen op de kentekenplaat schijnen, schijnt het echter ook zo fel dat het op het wegdek schijnt zul je hier zeker een bekeuring voor kunnen krijgen!
LED kenteken verlichting staat IMHO wel erg sjonnie-achtig.
Heb het ook gehad in de Scenic en direct weer verwijderd. Heel erg Halfords-tuning....
Smaakvol geplaatste LED dagrijverlichting en LED achterlichten kan ik echt wel waarderen, maar soms doe je de uitstraling van de auto geweld aan.
Moet er inderdaad niet als een kermis gaan uitzien....
Maar nu zit ik ff met het feit dat ik niet meer met de auto kan rijden ivm een nog onbekend defect.
Enige wat me wel uit lijkt zien is de dimlichten voorzien van led's. Maar eens proberen ALS het nog rendabel is om de auto te laten maken....
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Renault Kadjar 2015 model met led fusion koplampen die automatisch versteld wordt. nu heb ik zo dat mijn rechter grootlicht helemaal naar beneden schijnt en mijn linker grootlicht wel goed naar boven schijnt. mijn...
Kangoo '06, op mijn remorque ga ik morgen leds plaatsen. De richtingaanwijzer is te snel van de auto om de loop van de leds op het karretje te vervolledigen. Zijn er tragere richtingaanwijzers(relais)?
Kun je op een Megane 4 bouwjaar 2016 de normale koplamp units ook vervangen voor led vision units? Is het eenvoudig plug-and-play of zijn problemen te verwachten?
Heb te koop een nieuw in doos een startbooster , huidige winkelprijs is € 69,99
Raar ding, geeft in % zijn vermogen aan en loopt langzaam af, maar start de auto prima
VFMFM 3000 A Starthulp powerbank, 12 V autostarthulp,...
Heeft er iemand nog toevallig een LED dagrijverlichting van de 2013 Renault Clio RS liggen die ik kan overnemen of weet iemand waar ik het onderdeel kan vinden? Heb inmiddels al meerdere webshops geprobeerd, maar helaas 3x een...
Vind de licht opbrengst te min van de auto. Heb al andere lampjes geprobeerd maar niet tevreden.
Wat is hier een oplossing zonder te gekke kosten ? Kunnen er bv lampjes van 100 watt in of zoiets ?...
Ik heb een vraag over mijn verlichting, de beide stadslichten doen het niet en mijn linker led achterlicht ook niet, alle zekeringen zijn na gekeken en de lampen zijn getest en die doen het, echter heb ik geen idee wat ik...