Gefeliciteerd, ik heb een tweeling van 2,5 jaar en een nakomertje van bijna 3 maanden

Je gaat een drukke tijd tegemoet.
Ik denk dat het gaat passen. Maar het zal wel lastig worden om de middelste vast te maken. Er is daar geen isofix.
Ik had de ISOFIX onderstellen (Easyfix) en daar klik je ze gewoon op. Maar die kan dus niet op de middelste stoel, daar zul je de gordel omheen moeten doen.
Ik denk dat het het handigste is om 1 baby voorin te zetten en dan twee aan weerszijden achterin en 1 volwassenen ertussen. Zo rijden wij ook in de GS. Twee dreumessen achterin met mama ertussen en de baby voorin.
Maar erg ruim is het niet

En na een jaar (en dat is zo om) gaan ze in grote stoelen zitten en die kunnen niet met z'n drieen op 1 rij. Dan zul je of een grotere auto moeten nemen of dan ook een kind in een groep 2 stoel op de voorstoel zetten.
Maar goed, er zijn ook andere dingen, je zal een drielingkinderwagen nodig hebben, drie campingbedjes en dan begin ik maar even niet over vakanties en weekendjes weg

Wij vonden uiteindelijk de GrandScenic te klein en hebben nu een fullsize MPV gekocht, een Toyota Previa, maar we hadden ook de Espace op het oog.
Ik wil je wel de tip geven om te investeren in je vervoer. Koop goede kinderwagens en een auto waar alles makkelijk in past. Want als je met drie baby's de deur niet uit kan dan wordt je snel gek
Succes, en als je vragen hebt dan hoor ik het wel !