Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een Renault Megane Station.
Hoe krijg ik het beschermkapje wat over het sleutelgat zit er makkelijk af ?
Aan de onderkant van het kapje zit een kleine opening maar ik krijg het er gewoon niet af
Moet dit met de sleutel ?
Ik ben bang dat ik te wild ben en het kapje dan kapot maak.'
Dus svp even jullie hulp.
WillemS schreef:Zo'n kapje wordt van buiten in de opening geduwd en van binnen geborgd.
SUC6
Nog even voor mensen die ook tegen dit probleem aanlopen!
Eea kan toch gewoon vanaf de buitenkant (moet ook wel want anders kom je de auto niet meer in en dan heeft zo'n slot weinig zin ) . In de kaarthouder zit de sleutel en die stop je onderin het gleufje, iets omhoog duwen en het kapje is los.
Dat kapje kan er heel makkelijk af !! Er zit een klein sleufje in. Daarin pas (een puntje van ) de sleutel. Dan komt de truc: het LIJKT alsof je de punt van de sleutel naar boven moet duwen..... maar hij moet juist NAAR BENEDEN, dan wip je het dopje er zo af.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut