Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Sinds deze week ben ik erachter gekomen dat de interieurverwarming niet warm wordt, hooguit een beetje lauw. Vanaf dat ik de Avantime heb was het al zo dat de koelvloeistof temperatuurmeter niet hoger komt dan 1 streepje. Ik neem aan dat hier een relatie in zit. Nu heb ik nog bovag garantie en reeds een afspraak gemaakt met de garage waar ik de auto gekocht heb.
Nu is de vraag: kan ik wel doorrijden met deze situatie (behalve dan dat ik handschoenen moet aanhouden tijdens het rijden ) maw is het niet slecht voor de motor? En heeft een van jullie dit ook meegemaakt?
Gr,
David
Tesla Model S P100D + Renault Zoe R135 Edition One
Als je motortemperatuur niet meer dan 1 streepje aangeeft is het meestal de Thermostaat die de geest heeft gegeven.
Is een simpele reparatie(je kunt er meestal op wachten).
Doordat de motor zo koud blijft zal hij zeker veel meer brandstof verbruiken en die spoelt de smering behoorlijk weg.
Dus toch maar snel naar de garage.
SUC6
Gelukkig dat ik (waarschijnlijk) erop kan wachten, de garage waar ik em gekocht heb is nogal ver weg. Het verbruik is (sinds ik hem heb) redelijk ok, zit op een gemiddelde van 9,6l/100km ... Vannochtend op een 80km weg zo'n 7,5l/100km (terwijl het -8 is).
David
Ik heb er weer eens op zitten letten en inderdaad gemiddeld verbruik is iets lager nu (9,4 liter / 100 km). Niet echt schokkend lager, maar alle beetjes helpen
Gr,
David
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn Captur moet eerdaags voor de 1e jaarlijkse beurt naar de dealer. Bij de afspraak maken heb ik gevraagd of ze meteen de nieuwe easylink software erop zetten. De persoon aan de telefoon zei dat zij daar wel naar kijken.
Zodra als de motor warm word, stopt deze ineens, en startbewijs weer.
Bobine, Kleppendeksel ( I.v.m. verstopte Carter ontluchting ) vervangen
Pulsgever vervangen, loopt bij normaal weer prima.
Zodra de...