Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste Renault-kenners,
Ik heb nu 5 maanden een Laguna uit 1996.
Nu stoor ik me er steeds meer aan dat er nog maar 1 lampje brand van het hele dashboard!
Nu heb ik wel de teller-unit eruit kunnen krijgen en hier ledjes in gestopt, maar ik weet totaal niet hoe ik dat moet doen in dat ding waar de kachel-draai-knoppen in zitten...Het lijkt me niet verstandig om deze unit er uit te 'slopen'....
Iemand een tip hoe ik hier de lampjes kan vervangen?
Hierbij moet eerst je asbak eruit, dan het klep mechanisme boven je radio. Dan kan je dmv 2 torx 20 schroefjes het paneel losmaken. De radioklep eruit halen kan even lastig gaan.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vandaag voor het eerst door de wasstraat met mijn Megane E tech. Knikkende knieën :lol: , In de N stand, automatische ruitenwisser uit en cross-vingers. Geen probleem blijkt achteraf. Een nieuwe elektrische auto was wel spannend want heb eerder...
Mijn Captur moet eerdaags voor de 1e jaarlijkse beurt naar de dealer. Bij de afspraak maken heb ik gevraagd of ze meteen de nieuwe easylink software erop zetten. De persoon aan de telefoon zei dat zij daar wel naar kijken.
Ik ben erg ontevreden met de achteruitrijcamera op mijn Megane e-tech. Slecht zicht, klein beeld en wordt snel vies. Is deze camera te vervangen voor een andere en aan te sluiten op het bestaande systeem?
Hallo,
Ik wil de benzinepomp van mijn Modus 1.4 vervangen.
Die zit ingebouwd in de benzinetank. Inclusief benzinefilter.
Onder de achterbank zit een klepje. Doe je dat open dan heb je zicht op de grote dop van de pomp.
Kan de pomp door dit gat of...
Tijdens de vloeistof controles ontdekte ik haarscheurtjes door uitdroging van de laadluchtslang.
(zie foto’s) van mijn Renault Kadjar 1.2 TCE van 2018.
Heeft iemand ervaring met het vervangen en is dit eenvoudig...
Helaas is mijn veiligheidsgordel links voor van mijn Senic III uit 2011 afgekeurd.
Ik ben bezig geweest met het demonteren maar loop tegen een paar problemen aan. Tevens heb ik voor een tweedehands gordel gekeken en merk dat deze vaak...