Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
na een korte spanningsonderbreking knipperde het ESP lichtje. na enkel meters gereden te hebben was het terug uit.
Moet ik hiermee naar de garage?
Er staat ook een esp knopje. als je dit "klikt", brand het ESP lampje constant. Wil dit dan zeggen dat je ESP niet aanstaat ?? Ik heb enkel een duitse handleiding en weet het niet meer zo goed. Kan iemand hier iets zinvols over zeggen??
Er is volgens mij geen probleem hoor. Het systeem zal zich even gereset hebben. Als het nu verder uitblijft, dan hoef je er niet mee naar de dealer.
Het is volgens mij inderdaad zo dat als je ESP uitschakelt, je dan een constant brandend danwel knipperend lampje hebt. Dit als waarschuwing dat het systeem uit staat.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij hebben sinds een aantal dagen een captur rs line uit 2022. Bij het opstarten krijgen we bijgevoegde melding die na 8 seconden weer weg gaat. Hoort dit zo en is dit ook uit te zetten ? Ik moet zeggen dat het wel wat irritant is
In de MyRenault app op de iPhone zie je sinds kort de Status van de auto normaal zag ik daar alleen in dat de bandenspanning voor alle banden OK was.
Nu zie ik echter ook 1 Gebeurtenis gedetecteerd en wel dat de Passagiersairbag gedeactiveerd is.
Ik...
Wij hebben sinds een aantal dagen een captur rs line. Bij het opstarten krijgen we bijgevoegde melding die na 8 seconden weer weg gaat. Heeft iemand een idee hoe ik deze uit kan zetten ?
Ik heb een renault Clio 2021 het airbag lampje ging branden. Was toevallig dicht bij de dealer. Diagnose gesteld blijkt dat draadboom linkerdeur storing geeft en zou vervangen moeten worden.
Ik vindt erg snel in auto van net 4 jaar .
Ik...
Afgelopen week heeft mijn kangoo een stop teken gekregen waarbij hij uitvalt. nu is mijn brandstof filter vervangen, maar ik krijg lucht belletjes in mijn brandstof leiding die soms in kleine hoeveelheden komen en soms veel. is dit gewoon een...
Renault Grand Scenic BOSE 1.2tce uit 2013 (benzine)
Afgelopen weekend kreeg ik tijdens het rijden op de Autobaan, 3x de melding Risico op Motorschade . Na 5 seconden gaat de melding weer weg. Het was elke keer bij een snelheid van 100km per uur. We...