Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 14 oktober 2010.
Overigens heb ik ook nergens geschreven dat je de auto via marktplaats gekocht hebt.
Een forum is er om te discusseren. Als iemand een discussie wil voeren over een prijsstelling, dan kan dat volgens mij gewoon.
Andere vraag, wie o wie weet waar de goudkleurige fuego is gebleven die op de Delest staat?
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
Ik kom vanochtend bij mijn auto en hebben kinderen de hele auto gespoten met verschillende kleuren verf zowel
de beide zijkanten het dak en het achterscherm is compleet met witte en blauwe verf ondergespoten.
Ik heb de auto naar de spuiter gebracht en deze zal nu geheel overgespoten moeten worden denk ik, zodra
ik weer bij de auto kom zal ik foto's maken van deze nu wel heeeeeeeeeeel opvallende auto.
Rij ik in ieder geval een aparte auto, en ja als ik hem weer terugkrijg zal hij in ieder geval niet meer origineel
zijn, maar wel weer in nieuwstaat hoop ik.
Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen van het kunstwerk in Herman Brood stijl, zal hij in ieder geval meer waard zijn
geworden................
Als de verf nog niet helemaal droog is, kun je proberen het eraf te krijgen met isopropanol.
Dat lost de onderliggende laag niet op, maar meestal de jonge verflaag wel.
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
Ik heb geen verstand van verven, maar ik heb de auto bij een spuiter gebracht, en ik hoop dat hij ook weet
wat hij aan het doen is omdat ook de rubbers, spiegels de ramen en de achterlichten bespoten zijn.
Dit is op de WA verzekering van de ouders gedekt en zal daar ook op geclaimd worden, en ik heb er ook politie
bij gehad, dus heb er alle vertrouwen in dat het allemaal weer goed komt.
Ik had al wat kleine blaasjes bij de wielranden, dus als het gespoten wordt dan kan dit ook weer behandeld worden, en de
motorkap heeft ook een klein deukje.
De schade is verzekerd, en ja dan is hij wel overgespoten maar dat was de linkerdeur en de motorkap ook al dus het moet
alleen goed gedaan worden en daar heb ik wel vertrouwen in.
Alles zal wel gedemonteerd moeten worden dus daarin gaat veel werk zitten neem ik aan.
Maar in ieder geval bedankt voor de tip en zal het doorgeven aan de spuiter.
Fijn om te weten dat jij nog wat rubbers hebt liggen, en reserveer in ieder geval maar alvast een linker deur rubber, omdat daar een gat inzit, dus die heb ik in ieder geval nodig.
Stuur de kinderen naar IJmuiden, dan mogen ze mijn Celica en Fuego overschilderen!
Bijzonder entertaining, trouwens, de laatste berichten. Even kijken trouwens wanneer ik mijn GLT op LPG heb gekocht, dan weet ik meteen wanneer ik contact had met de eerste eigenaar van jouw Fuego. Wanneer de auto naar l'Est is gegaan, weet ik niet, maar het zal niet zo lang daarna zijn geweest. Ik heb toen nog een tijd gecorrespondeerd met de baas van het spul. Hoe je het wendt of keert, als je kijkt wat zij in de loop der jaren hebben weggezet dan is dat indrukwekkend. Wanneer importeren ze nou eens een Argentijnse Fuego. Voor 4 tot 5000 euro staan ze te koop, beetje portokosten erbij, invoeren enz enz. Nou, dan kom je al snel op...
Ik heb nog wat papieren gevonden en de auto is in april 2005 nog gekeurd in België, en de auto is ingevoerd
in november 2005 , en staat ook op mijn kenteken.
Dus de auto heeft zeker niet zo lang bij De Lést gestaan maar zal proberen de eigenaar te bereiken die hem daar
gekocht heeft is van een bekende voetballer geweest van Feyenoord, probeer hem wel te bereiken dan weten
we meer.
Goed dat je de aankoopdatum van mijn GLT uit Valkenswaard hebt gevonden, Enrico. Ik kan me niet voorstellen dat de Vlaamse Fuego van jou Dimitri vier jaar later pas aan l'Est is verkocht, maar ja, ik neem aan dat jouw gegevens ook kloppen. Ik weet het gewoon niet meer. Ik heb een behoorlijk goed geheugen, maar soms kun je er naast zitten. Het zal wel ergens in de mail staan.
En wat die prijzen betreft. Sommige klassiekers worden gewoon in korte tijd flink duurder. Ik heb vorig jaar belangstelling voor een paar Celica's uit Rijswijk. Uiteindelijk heeft iemand anders ze gekocht en voor het driedubbele weer verkocht. Er staat nu een Celica van het type wat ik heb te koop voor 6000 euro. De Fuego's waren vroeger ook wel heel goedkoop. Gelukkig maar. Anders had ik er nooit in gereden. Mijn eerste Fuego, een GLT uit 1985, kocht ik in 1991 voor 7500 gulden. Alle Fuego's daarna waren een stuk goedkoper. De blauwe waar ik nu in rij was 1250 euro, maar ja, hij is dan ook verre van perfect, zo bleek later.
Hallo medeforumleden, ik heb nu de prijs van de Fuego maar verlaagd naar 3950 euro, omdat ik iets anders heb gezien
in Engeland, en heb vorige maand deze auto opgehaald en wil er nu weer een kopen en heb niet zoveel plaats meer in de
stalling dus wie weet een nieuwe eigenaar van mijn fuego via dit forum:
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben Kees van Staveren uit Kampen.
Eerste eigenaar van een zilvergrijze Fuego GTS uit nov.1980.
kenteken GK-52-SL.
Ik ontdekte dat mijn voormalige auto nog steeds op kenteken staat en in nov. 2023 nog gekeurd is.
Graag zou ik in contact komen met...