Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben van plan om een Clio RN 1.9D te kopen, volgens de site van autoweek is ie heel zuinig, maar ik weet niet hoe objectief dat is. Zijn er hier mensen die dit type hebben (of een andere 1.9 diesel)? Zo ja: zou je me willen laten weten wat je auto rijdt (1 op.....)?
Zelf heb ik geen diesel, maar toevallig ken ik twee mensen die zo'n Clio diesel hebben (of gehad). En dan zie je dat het nogal scheelt hoe je rijdt. De ene haalde over het algemeen zo 1:16, de ander lette een beetje op zijn rijstijl en had geen moeite om 1:19 te halen, vaak zelf meer dan 1:20.
Overigens heeft die laatste kennis nu een Mégane 1.9D (zelfde motor, maar wel een auto met airco) en daar haalt hij ruim 1:17 mee. Succes met de aanschaf.
Dave
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Geen flauw idee hoe zuinig die precies is, maar een relatief lichte wagen met een dieselmotor (is doorgaans toch zuiniger), geeft mij een idee van 1 op 15 tot 1 op 17.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het hybride rijden in de Austral Full Hybrid erg bijzonder. Het is mijn eerste hybride auto en heb daarom geen idee hoe andere hybride auto's rijden.
Met een normale benzine auto, en met een beetje je best doen,...
Hallo,
Voor het geval thuis de stroom uitvalt heb ik een 12V 350W sinusomvormer. Naast een losse accu kan ik deze ook aansluiten op de 12v accu van de Zoe.
Dit met de gedachte dat er een 50kWh accu achter zit en dus lang is vol te houden.
Alleen, na...
Hoe kom ik bij de afvoerslangen van het panoramadak van een grand scenic 3 2011 zitten die in de A stijl aan de bestuurders kant en hoe verwijder ik de bekleding van de stijl , de slang is afgebroken +/_ 22cm dat heb ik gezien achter de ruitenwisser...
Reacties: 0
Weergaves: 818
Laatste bericht door baardmans355 02 feb 2024 23:00
Ik heb een Captur 2 Initiale Paris uit 2022 waarbij ik mijn Samsung S-21 draadloos wil koppelen aan Android Auto, bedraad gaat uiteraard wel.
Heb eerder een AA Wireless dongle aangeschaft, maar hiermee krijg ik het niet voor elkaar....
ik ben op zoek naar een Laguna-3 estate. Er wordt niet zo heel veel aangeboden maar prijstechnisch zijn ze zeker interessant.
(vooral als ik ze vergelijk met mijn cuilty pleasure de Volvo's.
Nu rijd ik een 10 tot 15 k per jaar. bij...
Reacties: 12
Weergaves: 3939
Laatste bericht door scarface450 02 mar 2024 22:16
Ik heb een Renault Captur gekocht uit 2018 met TomTom navigatie versie v990v8348.
Wat moet ik doen om hier de meest recente kaart op te krijgen?
Moet ik hiervoor een abonnement afsluiten bij Tomtom?
Heeft iemand een instructie voor het updaten van...