Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben in het bezit van een Renault Megane Break 1.4-16V van 2000. Enige tijd geleden heb ik de distributieriem en de keering achter de poulie van de distributieriem vervangen. Dit laatste omdat er olielekkage was en deze leek hier vandaan te komen.
Echter nu lekt ie nog. Wat zijn andere mogelijke oorzaken van deze lekkage??
En wat kan ik daar aan doen??
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemorgen,
Sinds vorige week heb ik een Renault Kangoo 1.5dci uit 2018.
Gisteren ging ik de auto afspuiten. Toen ik de auto deed starten en de ventilatie aan deed kwam er allemaal water t.h.v. het gaspedaal.
Beste Renaultrijders, ik vraag hier hulp voor iets wat ik ook niet precies weet…. Dit klinkt raar; het volgende is aan de hand. Ik heb een Espace 2.0T aut uit 2003. De voiture heeft 140000 (NAP!!) op de teller en ik ben 2e (RDW!) eigenaar. Ik heb...
Betreft mijn Clio V hybride bij 2022 , net geen 10 k op de teller.
Zoals beschreven : moet ik mij zorgen maken ??....betreft onder de motorkap waar de olievuldop is.
Olie is +- 9 maand terug vervangen bij de dealer en het viel mij op bij het...
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag welk motor olie moet ik gebruiken voor mijn renault espace 2.0 dci bouwjaar 2012 met kmstand 203240
Wat merk adviseren jullie .
Bedankt alvast
2006. Gisteren de spoorstangen vernieuwd waarbij de neus 30°omhoog stond. Er was toen een lek aan die vaste aandrijfas mof. Had ik eerder niet.
Met wielen terug op de grond ging ik't peil controleren, het liep eruit die versnellingsbakolie. Ca 33 cl...
Ik heb nu 6 maanden een Kangoo 1.6 16V Automaat (4 bak)...af en toe, als hij warm is gereden gaat het Opschakelen met een klap, dat is vooral als ik flink accelereer...bij rustig optrekken is dat probleem veel minder aanwezig.
Ook wil hij, als ik...