Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben Hautvrouw, 41 jaar en we (Hautman en ikzelf) rijden nu al heel wat jaartjes Frans.. Van Clio naar R19 , naar de Xsara Picasso , naar nu de Berlingo. De laatste gaat eruit. 485000 km. op de teller ..
Nu dus op zoek naar een nieuwe. We zitten enorm in dubio.. peugeot of renault . Op het oog een 307 SW 1.6HDif 110 pk maar die staat bekend om bepaalde nogal dure kwaaltjes (roetfilter, vliegwiel en turbo).. en een Scenic 1.5 DCI Mpv Tech road ik meen 85 pk. (diesel) . En van die laatste heb ik nou juist geen idee.. Hoe rijdt ie, is ie een beetje zuinig en vlotjes (hij is "maar"85 pk) en heeft deze ook van die fijne vaak voorkomende kwaaltjes ?
Wij zoeken vanaf bouwjaar 2005/2006 overigens en hebben een budget van 7000 euro en daar moet dan alles in zitten (ook bovag garantie en als het kan een trekhaak).. Hij moet een aanhanger kunnen trekken (vouwwagen) en dan ook nog een beetje vlot heuvel op..
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een Kadjar uit 2015 welke uit Belgie hier naar toe is gehaald. In Belgie is de distributieriem vervangen en de kleppen gereviseerd. Kan iemand mij vertellen of het probleem welke deze 1.2 TCE...
Mijn vraag luid als volgt. Ik heb een Renault Dauphine uit Frankrijk. Nu kreeg ik bij RDW te horen dat er ergens in de auto een ingeslagen chassisnummer (VIN) moet te vinden zijn. Er zit wel een soort ruit in met daar op het...
Om te voorkomen dat iedereen maar gaat laden aan mijn stopcontact buiten heb ik er een schakeling tussen gezet die meet hoeveel de Captur gebruikt tijdens het laden, zo'n 22000W.
Als ik de auto laad, en hij is vol, dan komt er een pop-up van de...
Op de medianav van onze Clio 4 kan ik usb beluisteren en de liedjes random laten afspelen via shuffle.
Enkel blijft hij dan liedjes uit één map afspelen.
Op mijn usb staan alle liedjes gesorteerd in mappen en in mijn vorige auto met mijn vorige...
Ik ben nieuw op dit forum en ik had een vraag.
Ik wil graag een sport luchtfilter op mijn motor, maar als ik dan google krijg je kits voor 300 euro en meer.
Nu vraag ik me af, kan dit ook goedkoper? Want je kan zo'n sport luchtfilter...