Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb mijn twingo nog niet zolang maar het is toch normaal dat de wisser het doet als je de voorruit sproeier gebruikt
Ik sproei wel(voorruit)maar de wisser gaat niet een paar keer heen en weer!
Hoort dit zo?
En zo niet wat kan er dan stuk zijn de wisser doet het wel op de normale standen heel vreemd
Alvast bedankt
Dat is bij mij twingo ook zo dat als je de voorruit sproeier gebruikt dat je zelf de ruitenwisser moet aan zetten.
Dus ik vermoed dan ook niet dat er wat stuk is.
Mvg Mark
Nu: Grand Scenic 2.0 16v LPG automaat Dynamique De Luxe bj 2005 kleur:zwart
Clio II 1.2 16v extreme bj 2005 kleur: zwart
hiervoor: model 1 phase 2 scenic RXT 1.6 16v LPG bj 2000
twingo 1.2 8v spring comfort bj 1997 kleur:zwart
Bedankt voor je snelle reactie Mark
Dan ga ik er ook maar vanuit dat het normaal is zoals je zei.
Aangezien er geen andere forum leden reageren die bij wie de wisser het wel doet
Klop helemaal, vanaf model jaar 2001 fase3 worden de Twingo's met de UCH Unit Calculateur Habitat of interieurcomputer uitgerust. Een van de UCH funkties is inderdaad de ruitenwissertiming na ruitensproeier gebruik.
Grt Henny
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zit al een tijdje met een kapotte leiding van de ruiensproeier. Marterschade helaas.
nu leek me dit eenvoudig zelf te vervangen, en deels is dat ook gelukt voor het stuk dat zichtbaar is, alleen loopt er een deel van de leiding onder het chassis...
Laatst een megane grandtour station uit 2005 gekocht.
Niks mis met de auto en loot perfect.
Enige wat nu blijkt is dat als ik de ruitensproeier functie voor voorruit wil gebruiken er niks gebeurd en als ik die voor achter gebruik...