Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
hallo ik ben anton ,bijnaam witte kat van de batterij weet je wel
ik heb een vraag over de vrijloop dynamo uit een renault dci 140
type hytachi LR 1130 -702 de vraag is wat zijn precies de aansluitingen van de dynamo de dikke schroef is voor de plus naar de accu maar het gaat om de twee schuif contacten welke is voor de 12 volt die naar de dynamo toegaat om hem te bekrachtigen.
zou erg blij zijn met de oplossing wil hem gebruiken voor een windmolentje project .
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds een aantal weken merk ik een aantal zaken op aan mijn Clio:
- start soms moeizaam
- dashboardverlichting wordt tijdens het rijden soms ineens minder fel om dan na een paar seconden weer 'normaal' te worden
- verlichting koplampen dimt zodra ik...
Ik moet de dynamo van mijn espace 4 vervangen.
Ik heb alles los gegooid maar ik weet niet of hij eruit gaat zonder de stuurbekrachtiging pomp eruit te halen. Kan iemand mij tips geven. Volgens mij moet er ook een looprol af voor de...
Hallo mensen. Misschien kunnen jullie me hier helpen. Mijn dynamo van mijn 17 jarige Renault kangoo was stuk. Is vervangen, maar nu blijf ik om de 10 minuten een fout melding krijgen op mijn dashbord met Defect Acculading. Alle draden zit goed,...
Batterijvraag: Renault Master 3, 2016, 2.3dci, 125kW/170pk
Is het nodig om het BMS te resetten na het vervangen van de batterij?
Vorige batterij was efb, nieuwe is agm. Na vervangen geen foutmeldingen.
Indien het nodig is om een reset te doen, welke...
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb:
Beste allemaal
Ik heb een Renault Master 2017 euro 6 en die start voor 2 a3 seconden en slaat af.
Ik heb hogedrukpomp vervangen en het filter.
Hij geeft geen fout code .. kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Renault master 2018
De mute knop blijft op staan met als gevolg nergens nog geluid
Ik heb de fabrieksinstellingen terug gezet met als gevolg dat alleen de aan en uit knop het nog doet maar nog steeds geen geluid