Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Sinds gisteren geeft de auto aan dat er een laadstroomdefect is.
Nu ben ik bezig de dynamo te demonteren. Heeft iemand nog goede ideeën om deze te demonteren?
Ik kijk eerst of de koolborstels nog wel goed zijn. Alleen is daar ook erg.moeilijk bij te komen helaas...
Alvast bedankt!
Bedankt! Ik ga er vandaag mee bezig!
Ik kon namelijk niet bij de achterste moer komen van de dynamo. De motor zat in de weg.
Toch maar proberen om de voorkant eraf te halen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik moet de dynamo van mijn espace 4 vervangen.
Ik heb alles los gegooid maar ik weet niet of hij eruit gaat zonder de stuurbekrachtiging pomp eruit te halen. Kan iemand mij tips geven. Volgens mij moet er ook een looprol af voor de...
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...
Sinds een aantal weken merk ik een aantal zaken op aan mijn Clio:
- start soms moeizaam
- dashboardverlichting wordt tijdens het rijden soms ineens minder fel om dan na een paar seconden weer 'normaal' te worden
- verlichting koplampen dimt zodra ik...
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een Renault Scenic 2011 2.0 16V CVT, benzine 1.997cc 103kW (140pk). Helaas laat de huidige radio (model 281150030R) veel te wensen over. Men claimde dat het een Bose-uitvoering was, maar dat...
Bij mijn renault grand scenic 3 uit 2012, ruik ik een benzinelucht na het starten en soms voor het stoplicht/als ik stilstaat.
Mijn lambdasone is een half jaar geleden vervangen en sinds dien lijkt het erger te zijn. Daarvoor rook ik het...