Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hehe, zou het niet weten... Nooit bij stil gestaan, want het is my car... volledig betaald dus...
Iig via de gewone instellingen gaat het niet volgens mij.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik begrijp niet helemaal of er nou Tomtom navigatie in zit of Google. Er staat in het zoekveld van de adressen Google services met een google logo maar de kaarten zien er uit als Tomtom. Dus misschien...
Goedendag vraagje, er zit nu onder onze duster van 2010 de standaard stalenvelgen. 215-65-16 en 6.5 J et50.kan hier zonder problemen ,bijvoorbeeld aanlopen met sturen of iets dergelijks , een 225-60-17 met 7 J et45 velg onder ? Volgens de banden...
Weet iemand waarom de “app” regelmatig veranderd van inhoud?
27-2-25 geen Km stand maar geschat rijbereik en inhoud tank. Pagina met bandenspanning info werkt niet.
Ik heb geen E voertuig maar kan wel een “kaart” aanvragen.
Instructie boekje is niet...
Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Twingo GT uit 2008.
Echt leuk ding met wat leeftijdsdingetjes en (blijkbaar) Twingo-typische problemen.
Koppeling heeft wat aandacht nodig en de ventilator werkt niet op stand 4 (wel op de...
Wat zijn de uitvoeringen waarin ze verschenen zijn ?
Ik zoek ze in jaartallen 2022 - 2023 met max 20.000 op de teller
Kan iemand mijn daar een overzicht van geven ?