Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Grand Scenic 2 ltr 16V Bouwjaar : 2004 Brandstof : LPG G3
Net een groot onderhoud laten uitvoeren waarbij op mijn verzoek ook de koelvloeistof is vervangen (op vakantie een lek gehad, door ANWB ter plekke gerepareerd, bijgevuld met water). Ik vroeg me af of de prijs van dit goedje wel klopt: 2 liter voor euro 79,83 ??
Het gaat om Type D (art.nr. 77.11.428.129)
Ik heb even de faktuur opgezocht.
Weliswaar van 2003 2 lt Koelvloeistof type D no.77.11.170.545 euro 5,66 ex.
Ik denk dat er een foutje is ingeslopen, want ze hebben toch alle koelvloeistof ververst mag ik hopen.
Dat is veel meer dan 2 lt.
De GS met handbak heeft 6 liter inhoud en die met automaat 6,5 liter.
Conclusie:
Ik denk dat ze gewoon alles hebben ververst en de arbeid er maar bij gerekend hebben.
p.s. als ze alleen 2 liter hebben bijgeuld dan heb je ws vd winter een probleem(te weinig anti-vries in het water).
SUC6
verwijderingsbijdrage? Lijkt mij niet, want als je het los koopt betaal je het ook niet.
Wellicht verkeerde garage? Een die de rekeningen met een vork schrijft?
Hoop toch op een acceptabele uitleg van de garage.
mvg
WillemS
Ik heb even gebeld met de info achter de hand die jullie me hebben gegeven.
Inderdaad is alles ververst én ze hebben het koelsysteem gecontroleerd op lekkage, zal dus voornamelijk werkloon zijn.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn Zoe ZE50 dateert van april 2020 en is binnenkort toe aan zijn 5-jarige onderhoudsbeurt. Ik keek net even op onderhoud.renault.nl/prijzen en zag daar tot mijn grote schrik dat er voor die beurt naast All-in Renault Z.E. service a à €169 ook een...
Mijn motor wordt niet of zeer traag warm. Bij de nieuwe themostaat sluit die klep af op rubber bij open toe gaan. Ik denk dat hij scheef zit of het rubber is stuk. 't Enig wat ik nog hoorde is dat de injectie dan telkens rijker staat.
Bij de Action...
Beste Renaultrijders, ik vraag hier hulp voor iets wat ik ook niet precies weet…. Dit klinkt raar; het volgende is aan de hand. Ik heb een Espace 2.0T aut uit 2003. De voiture heeft 140000 (NAP!!) op de teller en ik ben 2e (RDW!) eigenaar. Ik heb...
Dinsdagochtend staat de terugrit vanuit Frankrijk naar Nederland op het programma. We trekken een caravan en vandaag zag ik onder de motorkap dat de koelvloeistof net op het min streepje staat. Ik wil deze dus graag bijvullen maar ik kan met geen...