Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik probeer een video te kijken op het Easylink van mijn Renault Arkana uit 2023.
In het boekje staat alleen dat de usb FAT-32 of NTFS geformatteerd moet zijn en dat heb ik.
Ik heb meerdere bestandstype geprobeerd, sommige werken helemaal niet maar...
Mijn vader woont in Frankrijk rijdt een Master, voor personen vervoer, van 2012 op diesel. Hij gebruikt nu TomTom Versie V31 die bij levering van de auto zat.Navigatie zit ingebouwd in het dashbord. Aangezien dit een oude nav kaart is wil...
Bij mijn renault grand scenic 3 uit 2012, ruik ik een benzinelucht na het starten en soms voor het stoplicht/als ik stilstaat.
Mijn lambdasone is een half jaar geleden vervangen en sinds dien lijkt het erger te zijn. Daarvoor rook ik het...
Hallo ,
Vraagje ik heb onlangs een Renault Grand Scenic 2.0 CVT 2012 gekocht , bij het kopen van de auto wist ik dat de PDC achter niet werkte . Was ook uitgeschakeld in het menu. Nu weet ik van eerdere Renaults die ik heb gehad dat het 9 van 10x de...
Hoi ik ben nieuw hier en heb een probleem met mijn Renault Megane,3 uit 2012
Mijn motor comp lamp brandt en tevens brandt de rode lamp (motor schade)!
Ik heb de auto al div keren laten uitlezen en de verstoringen zijn legio.
Van auto portier slot,...
Hey Hallo, ik heb zojuist mijn eerste auto gekocht!
De renault twingo was een leuke keus! Het is een wat oudere versie maar ik zag dat je dus de achterbank stoelen in kan klappen. Ik heb veel filmpjes gezocht en in de handleiding gekeken maar ik...
Anderhalf jaar geleden is mijn motor vervangen door een tweedehandsje met 70k km op de teller. Na gigantisch veel ellende en verschillende garages die constant maar bougies, bobines en weet ik veel wat bleven vervangen terwijl ik duidelijk aangaf...