Welke controlelampjes blijven 'standaard' branden?

Alle overige technische Laguna vragen

Topic author
marco538
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 18 okt 2017 11:17
Actief als: particulier

Welke controlelampjes blijven 'standaard' branden?

Bericht door marco538 »

Hallo,

Ik heb een Laguna II (phase I) [1.8 16V GrandTour van oktober 2001) en heb onlangs mijn dashboard uitgebouwd en gistermiddag weer ingebouwd en alles weer aangesloten en gemonteerd. Nadat ik de stroom weer op de auto had gezet leek alle apparatuur goed te functioneren, alleen ... de auto start niet meer!!! Het lijkt alsof er helemaal geen signaal naar de startmotor gaat, want je hoor helemaal niets (!) als je op de start/stop-knop drukt. Het lijkt dus alsof er überhaupt geen signaal is. Ik weet nog dat de stekker vrij moeilijk aan de achterzijde van de start/stop-knop te plaatsen was toen ik deze weer wilde plaatsen. Misschien is de stekker niet goed geplaatst of heb ik de verkeerde stekker op de startknop geplaatst ... ik weet het niet?!

Ik ben gisteren vanaf 12:00 uur tot 19:00 uur bezig geweest met m'n auto en het was intussen al een paar uur donker. Ik had geen energie meer om de hele boel opnieuw te demonteren.

NU mijn VRAAG: welke controle lampjes moeten 'normaal gesproken' blijven branden als je de keycard van de Laguna er in stopt? Het controlelampje 'STOP' blijft in ieder geval branden nadat ik de keycard heb geplaatst en nog een tweetal andere lampjes waarvan ik niet meer weet welke. Ik weet niet meer wat 'normaar' is aangezien ik al een maand of drie niet meer in de Laguna heb gereden omdat ik nog een auto van de zaak heb en mijn vrouw ook een auto heeft.

Ik baal nu als een stekker om het maar zo uit te drukken, want alles lijkt op zijn plaats te zitten en weer goed te functioneren .... maar het starten van de motor lukt niet meer! Wat nu te doen? Is er een manier om te controleren of de juiste stekker op de start/stop-knop zit en kan ik op een of andere manier testen of de start/stop-knop goed werkt of defect is? :?: :?

Alvast bij voorbaat hartelijk dank voor jullie tips en reacties.

Vriendelijke groet,
Marco

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community